مدیر عامل باشگاه کارگر بنه گز:حال و روز فوتبال استان خوب نیست

شناسه خبر: 37880
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1401

مدیرعامل تیم فوتبال کارگر بنه گز (شهرستان تنگستان) گفت: رده های پایه تیم فوتبال کارگر بنه گز به عنوان یکی از تیم‌های مطرح روستایی در کشور نیازمند حمایت جدی است.

علی عالی نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فوتبال تنگستان با وجود بازیکنان مستعد در این چند سال مورد بی مهری زیادی واقع شده تا جایی که تیم‌‎های شاخص این شهرستان در رده سنی بزرگسالان مانند کارگر بنه گز و شاهین بندر عامری یکی پس از دیگری از چرخه فوتبال کنار رفتند.

وی بیان کرد: تیم فوتبال کارگر بنه گز که در مقاطعی توانست در برابر تیم‌های لیگ برتری همانند پرسپولیس و مس کرمان عرض اندام کند اکنون با شرایط نامساعد مالی مواجه است و در رده‌های سنی پایه نیز مشکلات بسیاری دارد.

عالی نژاد ادامه داد: چشم انداز تیم کارگر بنه گز بازگشت مجدد و باشکوه به صحنه فوتبال کشور در رده سنی بزرگسالان است اما این هدف بدون حمایت‌های مالی لازم، در سایه اما و اگر قرار گرفته است.

وی با اشاره به قهرمانی سال‌های گذشته تیم امید کارگر بنه گز در مسابقات کشوری یادآور شد: تیم‌های پایه کارگر بنه گز اکنون در رده سنی جوانان در لیگ مناطق کشور و رده های سنی نونهالان و امید در لیگ استانی حضور دارند.

مدیرعامل تیم فوتبال کارگر بنه گز افزود: در شرایطی که جامعه بیش از هر زمان دیگر نیازمند شور و نشاط اجتماعی است برای تفریح و پرکردن اوقات فراغت شهروندان، فوتبال بیش از هر ابزار دیگری می تواند تزریق کننده روحیه شادابی و نشاط به جامعه باشد و به همین دلیل باید حمایت جدی تری از این ورزش صورت گیرد.

وی ادامه داد: بوشهر استانی مستعد در ورزش فوتبال است که هم اکنون نیز ستاره های این استان در اروپا و لیگ برتر چهره های مطرحی به شمار می‌روند؛ بدون شک با حمایت بیشتر از ورزشکاران و تیم‌های فعال در این رشته، همچنان می توان به بروز و ظهور بازیکنان بیشتری در سطح ملی و بین المللی امیدوار ماند.

 

عالی نژاد افزود: تیم‌های باسابقه و ریشه دار فوتبال استان بوشهر هیچکدام وضع و حال خوبی ندارند که باید با تحقق مسئولیت اجتماعی صنایع موجود در استان به رونق و شکوه دوباره فوتبال بوشهر در سطح اول فوتبال کشور کمک کرد.

باشگاه فوتبال کارگر در سال ۱۳۵۹ در بنه‌گز شهرستان تنگستان استان بوشهر تاسیس شده‌ است و امتیاز بزرگسالان این تیم در سال ۹۵ در نبود حامی مالی مناسب برای تیمداری به خوشه طلایی ساوه فروخته شد.

این تیم اکنون در رده‌ پایه فعالیت می‌کند تا بتواند در صورت حمایت مالی دوباره با رده سنی بزرگسالان به لیگ‌های کشوری بازگردد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.