آخرین وضعیت باشگاه ایرانجوان:زمان تعیین تکلیف فرا رسیده است!

شناسه خبر: 37898
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1401

کمال صالح احمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر با ارسال یک نامه خواستار تعیین تکلیف باشگاه ایرانجوان بوشهر شده است.

باشگاه قدیمی بوشهری که طی سالهای اخیر فقط سقوط را تجربه کرده و هوادارانش به شدت از این وضعیت شاکی هستند اما در ماجرای انتقال مهدی طارمی و مهدی قایدی از دو باشگاه پورتو و شباب اهلی امارات موفق به کسب درآمد قابل توجهی شده است.در این میان برخی اعتقاد دارند اگر پولی از این دو بازیکن صاحب نام به ایرانجوان رسیده به شکل رسمی و دقیق اعلام شود که گفته می شود برخی بدهی های انباشته پرداخت شده که اگر رسما اطلاع رسانی شود بهتر خواهد بود.

با سقوط ایرانجوان به لیگ دسته سوم و فصل کابوس واری که حاشیه های بسیار زیادی هم در پی داشت گویا دامنه اختلافات در هیات مدیره به شکلی پیش رفته که در یکی از آخرین جلسات میان دو عضو درگیری شدید لفظی رخ داده است اما این پشت میز نشستن ها تا کنون دردی را دوا نکرده است!در هفته های اخیر پیشکسوت محبوبی مانند سعید درویشی کاپیتان نامدار این باشگاه بارها از وضعیت تیم سابقش گلایه کرده و خواستار بهبود وضعیت ایرانجوان شده بود.

باشگاهی که املاک میلیاردی دارد ولی دیگر از سازندگی و حضور در مراحل بالای فوتبال ایران خبری نیست.برخی پیشکسوتان این باشگاه اعتقاد دارند وقتی یک مدیریت روند رو رشدی ندارد باید کنار برود و از طرفی برخی اعتقاد دارند وقتی هیچ کس پای کار نیست و هیات مدیره هزینه ای نمیکند پس باید به همین شکل اداره شود.

گویا زمان دوساله مدیر عاملی و هیات مدیره خاتمه پیدا کرده و نامه ارسالی کمال صالح احمدی نیز به همین موارد و تعیین تکلیف اشاره داشته است !

حضور ایرانجوان در لیگ دسته سوم سال آینده هم با ابهاماتی روبرو است و از طرفی گفته میشود اگر پولی به ورزش استان و باشگاهها تزریق شود ،ابتدا باید وضعیت مدیریت این تیم با سابقه بوشهری سر و سامان بگیرد!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.