جم رتبه مربی سابق پارس جنوبی جم :از رزاقی راد توقع میرود دید ویژه ای به بازیکنان بومی داشته باشد!

شناسه خبر: 38014
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1401

 

 

به گزارش اف سی پارس جم ؛ عرفان جم رتبه بازیکن و مربی سابق باشگاه پارس جنوبی جم طی مصاحبه ای با رادیو بوشهر در خصوص بازی این تیم مقابل سایپا گفت : به نظرم پارس جم بهترین عملکردش را طی ۴ هفته اول مقابل سایپا انجام داد. در ۱۰ دقیقه اول دو تیم به محک زدن همدیگر پرداختند و بازی رفته رفته شکل بهتری گرفت. پارس در دقیقه ۲۰ روی پرتاب اوت و تیزهوشی مرتضی آقاخان به گل اول رسید. نیمه اول حملات نصفه و نیمه از سوی دو تیم انجام و موقعیت چندانی نداشتند و پارس جم با تک گل آقاخان به رختکن رفت.

 

جم رتبه تصریح کرد: پارس جنوبی در ۴ بازی خودش ، نیمه های دوم خوبی نداشته و گلی به ثمر نرسانده است که مقابل سایپا نیز در نیمه دوم به کلی تیم عقب کشید همانطور که آقای رزاقی راد در مصاحبه بعد از بازی به آن اشاره نمود. سایپا هم اواسط این نیمه به گل تساوی رسید و احتمال داشت در موقعیتی دیگر گل دوم را بزند که مهاجم سایپا دروازه خالی را به بیرون زد.

مربی سابق پارس جنوبی جم یکی از دلایل عقب کشیدن این تیم در نیمه های دوم را مشکل بدنی دانست و گفت: پارس از اولین تیم هایی بود که تمریناتش را شروع کرد و به اصطلاح شاید بدن بازیکنان خالی شده و دوران افت تیم باشد. معمولا بازیکنان بعد از بدنسازی ، این موارد را تجربه میکنند.

وی با بیان اینکه پارس جنوبی و سایپا فوتبال هجومی دوست دارند اظهار داشت: دو سال در کنار آقای رزاقی راد بودم و با شناختی که از او دارم یک مربی با تفکرات هجومی است که بازی مالکانه هم دوست دارد و از گواردیولا و ترکیب ۳-۳-۴ الگوبرداری میکند که خودم هم این سیستم را خیلی دوست دارم اما در قسمت هافبک همانند پارسال نقص وجود دارد و تیم از آن رنج می برد.

عرفان جم رتبه ادامه داد: پیش از بازی با شمس آذر رسانه ها و مربیان دو تیم تاکید زیادی داشتند که این تقابل شش امتیازی است . سعید دقیقی روی بسته شدن تیمش برای صعود تاکید داشت . پارس جنوبی هم بازیکنان خوبی جذب کرده اما نفرات خوبی هم از دست داد که در عمل شاهد بازی یک طرفه ای از سوی شمس آذر بودیم تا سنگین ترین شکست تاریخ باشگاه رقم بخورد . با قاطعیت می گویم عملکرد خوب روزبه سینکی مانع از نتیجه فاجعه آمیزتری شد.

مربی فصول گذشته پارس جنوبی جم درباره رویکرد استفاده از بازیکنان بومی توسط باشگاه گفت: نه تنها امسال بلکه سنوات پیش نیز خیلی روی مثبت و خوشی به بومی ها نشان داده نشده است. نفرات بومی زیادی در تیم های لیگ برتری و لیگ یکی بازی میکنند حتی در نقاط مختلف استان بازیکنان بومی خوبی داریم که از آقای رزاقی راد و سایر مربیان توقع می رود دید ویژه ای نسبت به آنها داشته باشد که میتوانند مربی خود را سربلند کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.