سوژه روز / چالش های یک کنفرانس خبری در جم / رزاقی راد:مردم خبر ندارند!چرا تا حالا پاداشها پرداخت نشده!مگر برنامه ده صفحه ای من به باشگاه اجرا شده؟

شناسه خبر: 38124
تاریخ انتشار: 04 آبان 1401

سالن کنفرانس ورزشگاه تختی شهر جم بعد بازی تیمهای پارس جنوبی جم و خوشه طلایی ساوه میزبان ایمان رزاقی راد سرمربی جوان پارسی ها بود که بعد از این برد نفسی به راحتی کشید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر بعد از شکستهای عجیب در هفته های اخیر فشار زیادی روی سرمربی پارس جنوبی جم بود که چرا با وجود پرداختی های مناسب از سوی باشگاه تیم پرطرفدار جم نتایج قابل قبولی را ارائه نداده است!

رزاقی راد ابتدا از تیتر برخی رسانه ها گلایه کرد که روز باخت مقابل آرمان گهر تیتر زده اند که او فرار کرده اما سرمربی پارس جنوبی جم ادعا کرد که مقابل صد هزار نفر بازی کرده ولی نترسیده که بخواهد فرار کند اما در آن بازی حال خوشی نداشته و کمک خود را برای کنفرانس بعد از بازی فرستاده است.

سرمربی پارس از بازی بد تیمش انتقاد کرد و گفت در روزی که بد بودیم بازی را بردیم.هیچ کس از آرمان گهر یا استقلال ملاثانی توقع صعود ندارد پس فشار کمتری را حس میکنند و بدون فشار کار میکنند اما این فشار روی بازیکنان جوان ما زیاد است .

در ادامه خبرنگاری سوال کرد که خواسته هواداران این است که تیمی که زود شروع کرده باید بهتر نتیجه بگیرد .این آغاز چالشی بود که رزاقی راد در این کنفرانس خبری اعتقاد داشت او را میخواهند روی مسئولان باشگاه قرار دهند اما در ادامه کنایه های سرمربی به مدیران پارس جنوبی هم جالب توجه بود.

او از اینکه امکانات برای تیمش آماده نبوده حرف زد و یک برنامه ده صفحه ای را که به باشگاه داده به رخ حاضران کشید که آن را از باشگاه تهیه کرده و مطالعه کنند! سرمربی پارس از بالا بردن سطح توقع انتقاد کرد و گفت الان گله ندارم اما در مقاطعی با مشکل مواجه شدیم.او شمس آذر قزوین را مثال زد که بعد از بازی پاداش ده میلیون تومانی میدهد یا ون پارس که برای برد مقابل پارس جنوبی جم پاداش بیست میلیون برای بازیکنانش کنار گذاشته بود!

سرمربی جوان پارس اعتقاد دارد که  از شرایط باشگاه اطلاع دارد اما مردم خبر ندارند و باز هم تاکید کرد که من برنامه ده صفحه ای داده ام ، آیا باشگاه  برنامه من را اجرا کرده است که حالا توقع صعود به لیگ برتر دارید!

رزاقی راد که در ادامه اندکی عصبانی تر شده بود خواستار قضاوت عادلانه تری نسبت به خودش شد که اگر بحث مسائل فنی را مطرح میکنید آیا همه چیز در باشگاه روی روال است؟ این صحبتها که شما می خواهید من روبروی باشگاه قرار دهید ادامه پیدا کرد و او اعتقاد داشت که از تدارکات تا بالای باشگاه همگی تاثیرگذار هستند و همه در این نتایج دخیل هستند.

 

او در ادامه از سال گذشته و پرداخت پولها توسط اسدی حرف زد که آن زمان باعث شد تیم از هفته پنجم وضعیت بهتری پیدا کند و با لحنی جالب گفت انشالا این هفته پاداش بازیکنان و درصد آنها نیز پرداخت شود! او تاکید کرد اگر پاداش ها به موقع پرداخت شود دیگر بهانه ای وجود ندارد و تا امروز هیچ پاداشی به بازیکنان داده نشده است.

رزاقی راد در این لحظات سعی کرد دل مسئولان باشگاهش را بدست بیاورد که اینها مقصر نیستند و این روند باشگاه داری نفت است که باید ساختار پرداخت پولش بهتر شود تا همه چیز سر موقع انجام شود و دیگر بهانه ای نباشد!

 

در ادامه این گزارش باید توضیح داد که سرمربی جوان پارس جنوبی گاها آدرس را اشتباهی میدهد که مردم خبر ندارند ،اتفاقا مردم و اهالی فوتبال در استان بوشهر به خوبی به مسائل فوتبالی آگاه هستند که تیمی که با حدود سی میلیارد تومان هزینه بسته شده نباید اسیر آرمان گهر سیرجانی شود که با پنجره بسته وارد لیگ دسته اول شده و کمترین انتظار از مجموعه پارس جنوبی جم قرار گرفتن در رده مدعیان و صعود به لیگ برتر است که شایسته استان بوشهر می باشد.

از کنایه های او در طول مصاحبه پیرامون عدم پرداخت پاداش یا پرداخت قسط دوم بازیکنان می توان دریافت که شاید رابطه چندان دوستانه ای میان او و مدیران ارشد تیم برقرار نیست و اگر در هفته های بعدی نتایج بد تکرار شود این بار بهانه ها هم نمیتوانند برای ادامه حضور وی روی نیمکت کاری از پیش ببرند!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.