فرامرزی سرمربی نوجوانان پارس جنوبی جم: بازیکنانم شایستگی ملی پوش شدن دارند

شناسه خبر: 38396
تاریخ انتشار: 04 دی 1401

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر به نقل از اف سی پارس جم ؛ تیم نوجوانان فوتبال پارس جنوبی جم روز گذشته در مصاف بیرون خانه خود با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل فولاد بازی را به پایان برد.

احمدرضا فرامرزی سرمربی نوجوانان پارس جم ضمن تشکر از وبسایت هواداران بابت پوشش بازیهای رده پایه باشگاه ، در خصوص تساوی مقابل فولاد گفت: تقریبا با نیمی از تیم ملی نوجوانان بازی داشتیم که فولاد با داشتن ۷ ، ۸ بازیکن ملی پوش جز تیم های قدرتمند لیگ برتر است و امسال هم مدعی اصلی قهرمانی می باشد. ۲ بار از حریف در زمین خودشان جلو افتادیم اما متأسفانه در پایان بازی ۲-۲ شد. باز هم خدا را شکر توانستیم جلوی تیم قدرتمندی مثل فولاد خوزستان در زمین خودش، مساوی کنیم. تماشاگرانی هم که بازی را دیدند از آن لذت بردند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما نشان دادند که شایسته حضور در تیم ملی هستند که امیدوارم سرمربی نوجوانان دید ویژه تری نسبت به پارس جنوبی جم داشته باشد چون گروه ما در بین گروه های لیگ برتری، گروه مرگ است و تیمهای حاضر در مسابقات به این حرف من اذعان دارند.

فرامرزی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنانش تا بدین جای فصل رضایت دارد اظهار داشت: تقریبا ۳ سال در کنار آنها هستم و از کسانی هستند که با دل و جان و روح و جسم شان فوتبال بازی میکنند و بازی ای که به نمایش می‌گذارند هواداران از آن لذت می برند. چه در خانه و چه در زمین حریف بازیکنان برای اعتلای نام شهرستان و پارس جنوبی جم تلاش می‌کنند که امیدوارم به صعود از گروه ختم شود.

سرمربی تیم نوجوانان باشگاه در رابطه با شرایط صعود بیان داشت: در حال حاضر فولاد خوزستان خودش را از مابقی تیمها جدا کرده و صعودش قطعی است و مدعیان صعود کننده دوم نیز سه ، چهار تیم می باشند که امیدوارم در نهایت پارس جنوبی همراه با فولاد از این گروه سخت به مرحله بعد صعود نماید چون در گروهی قرار داریم که ۵ تیم حاضر در آن (فولاد، پارس جنوبی جم، ملی حفاری اهواز، شاهین بوشهر و انقلاب فارس) فصل گذشته از گروه های خود به دور حذفی صعود کرده اند. ۴ بازی باقیمانده مثل ۴ فینال برای ماست که به امید خدا با همت بازیکنان صعود نماییم.

وی در پایان گفت : تا اینجای فصل از تک تک بازیکنانم راضی هستیم و انشالله با حمایت مدیران باشگاه و بخش آکادمی که الحق و الانصاف تمام تلاش خود را انجام داده اند به هدف صعود برسیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.