یک پنجره زمستانی جذاب،همه نگاه ها به بازیکنان گسار است!

شناسه خبر: 38413
تاریخ انتشار: 14 دی 1401

رقابتهای لیگ برتر استان بوشهر خانمه پیدا کرد و گسار با هدایت رضا نظرزاده سرمربی جوانش جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر این روزها و با توجه به نزدیک شدن فصل نقل و انتقلات رقابتهای لیگ دسته دوم و شروع مرحله نهایی لیگ سه ،بازار جذب بازیکن در استان بوشهر گرمتر خواهد شد.

ایرانجوان برای حضور در لیگ سه و رسیدن به لیگ دو ؛شاهین برای بقا و حفظ سهیمه در لیگ دو نگاه ویژه ای به لیگ استان و صد البته تیم قهرمان خواهند داشت.گسار که با ترکیبی از بازیکنان با تجربه سابق شاهین عامری و چند جوان کم و نام و نشان در لیگ استان با اقتدار قهرمان شد بازیکنان با کیفیتی دارد که از همین حالا خواهان دارند.

بدون تردید یازده بازیکنی که رضا نظرزاده در ترکیب گسار به میدان میفرستاد می توانند به راحتی در لیگ های کشوری عصای دست هر تیمی لقب بگیرند.از حسن خلیلی با تجربه گرفته تا بازیکنان با کیفیتی مانند خضروان و بهنام نظرزاده که نشان دادند در سالهای گذشته بی جهت به آنها اعتنا نشده و چقدر بازیکنان با کیفیتی هستند.در همین گسار غلام احمد شاهی یک ستاره بود و صفری سرعتی در کنار دریانوردی یک خط هافبک موفق را در کنار با تجربه ای مثل چاهکوتاه زاده به نمایش گذاشتند.

در همین لیگ آبی پوشان چغادک بازیکنان با کیفیتی داشت ،قائم آرامیس و ابوذر کنگان هم تک مهره هایی داشتند که به راحتی می توانند در لیگ دسته دوم بازی کنند یا در آبی های بنه گز وینگر ریزنقشی که نظرها را به خود جلب کرد اما نمی توان کتمان کرد که ستاره های گسار در لیگ استان هم اکنون مهره های روی بورس نقل و انتقالات پیش رو هستند.

به این بازیکنان، چهره هایی مثل محمد رضا میمدی ،هادی علوی و حسن بادره هم اضافه کنید که قرارداد خود را با باشگاه هرمزگانی فسخ کردند و شاید یک پنجره زمستانی جذاب در بوشهر را شاهد باشیم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.