خبر خوب این هفته ها برای شاهین :به خط دفاعی اش می نازد+عکس

شناسه خبر: 38939
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1402

شاهین تابان در حساس ترین روزهای فصل فاصله امتیازی خود را با دو رقیب انتهای جدول به عدد چهار رسانده و در شش بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

۵ بازی مانده به انتهای لیگ برای شاگردان قنبری بسیار مهم است.حفظ سهمیه شهر بوشهر در رقابتهای لیگ دسته دوم از نان شب هم واجب تر است چرا که همین شاهین در سالهای گذشته با اتکا به تیمهای پایه ،محل بسیار خوبی برای دیده شدن جوانان بومی استان بوده است.

یکی از فینالهای فانوس بدستان در خانه حریف برای شاهین تابان یک امتیاز با ارزش را در پی داشت.مس نوین و کیان سام بابل ۱۵ امتیازی هستند و در فاصله چهار امتیازی با شاهین اما اکنون سرنوشت در دستان شاهین تابانی است که بیش از هر زمان دیگری اتکایش به بومی هاست از سرمربی گرفته تا بازیکن که در این سالها به اندازه کافی هزینه برای غیر بومی ها داشته است . حالا یک قلب دفاعی مطمئن که با حضور محمد رضا میمدی با تجربه تمرین گل نخوردن را به خوبی پشت سر گذاشته و امیدها را برای بقا در لیگ دو زنده نگه داشته است.

حسن حاجب با انگیزه در کنار میمدی تلفیقی از سرعت و دفع توپ را به نمایش گذاشته اند که زنجیره چهار نفره آنها با حضور مسعود محبی ۱۸ ساله و شاکر پسر اردبیلی تبدیل به یک نقطه قوت شده است.

میمدی که انگار سرنوشت او با شاهین گره خورده ،عطای حضور در بندرعباس و پول خوب هرمزگان را به لقایش بخشید تا باز رهبر قلب دفاعی شاهین لقب بگیرد.

۵ بازی حساس باقی مانده و شاهین دوست دارد هر چه زودتر حضورش را در لیگ دو فصل آتی مسجل کند ،اتفاقی که شدنی است .


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.