انتقادات روانخواه پس از شکست خانگی پارس جنوبی جم :در کجای دنیا ۱۰ الی ۱۵ بازیکن تیم از طریق یک مدیر برنامه جذب می شوند؟!من پکیجی تیم را نمیبندم! سعی کردم بازیکنان امید را وارد کنم و سیاهی لشکرها را خارج کنم!

شناسه خبر: 38952
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1402

 

پس از شکست پارس جنوبی جم در هفته ۲۸ لیگ دسته اول امید رضا روانخواه سرمربی این تیم مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و با چهره ای مغموم پرده از برخی اتفاقات عجیب و شاید تکراری باشگاه پارس جنوبی جم برداشت.

ملی پوش سابق فوتبال ایران که هنوز نتوانسته با پارس جنوبی جم امتیازی را دشت کند ابتدا گفت:در این شرایط سخت است بخواهید منطقی صحبت کنید اما می خواهم اطلاعات دقیق را به هواداران جمی بدهم.من روی کاغذ دو هفته است هدایت پارس را بر عهده گرفته ام ولی از مردم جم بابت این نتایج عذرخواهی میکنم چون خودم از همین فرهنگ و خطه هستم.

سرمربی پارس ادامه داد:وقتی ورود کردم به رختکن تیم ،هفته ها بود بردی نداشت و کار سخت بود ! ببنید با ورود من چقدر ناحق فشار آوردند .سایتی اینگونه فشار بیاورد و چرا هر سرمربی به این تیمها بیاید باید حتما از طریق آنها کارش انجام شود! یا تیم پکیجی بسته شود!وقتی با آنها همسو نشوی تو را میزنند اما هر اتفاقی رخ دهد تا انتها هستم.اگر احساس کنم مردم جم من را نمیخواهند یک درصد هم نمی مانم.تیم مردمی باید دست مدیر عامل برای تصمیم گیری باز باشد.

روانخواه تصریح کرد:از نظر فنی در دو بازی گذشته چند توپ روی دروازه تیم ما آمده ؟ بخشی از این اتفاقات هم بدشانسی ماست.من سعی کردم ۶ بازیکن امید بیاورم و برخی سیاهی لشکر ها را خارج کنم.برخی بازیکنان گرانقیمت را که نمیتوانند به تیم کمک کنند حداقل همین جوانها بازی کنند.

نمیخواهم وارد این فازها شوم اما در هیچ جای دنیا بیش از دو بازیکن را از یک مدیر برنامه نمیگیرند نه اینکه ۱۰ الی ۱۵ بازیکن از یک مدیر برنامه به تیم وارد شوند! اینها خیلی به تیم آسیب زده است و اینجاست که مربی نمیتواند کاری کند.اگر قرار باشد اینجا باشم و کار کنم تیم را پکیجی نخواهم بست و شرافتم را زیر پا نخواهم گذاشت!

وی در خاتمه گفت:مردم فکر کنند که در این شرایط چه کسی مقصر است؟بدشانسی هم در این دو بازی ما را رها نکرد.دوست دارم مردم جم تا آخرین هفته کنار تیم باشند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.