یک انتظار ویژه و منطقی از سرمربی پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 39283
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1402

فصل برای پارس جنوبی جم در حالی خاتمه پیدا کرد که تیم نفتی استان بوشهر در مکان نهم جدول قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وقتی ابتدای فصل ایمان رزاقی راد در مورد بسته شدن تیم در بهترین زمان ممکن مصاحبه هایی انجام داد ،انتظار این بود تیم در حد مدعیان باشد و حداقل ده بازیکن بومی در ترکیب ۱۸ نفره رشد و پرورش پیدا کنند اما جز رامین دهقانی و حمید نادری دو مهره بومی قابل اتکا که از قبل عضو تیم بودند بازیکنی از استان به ترکیب اصلی راهی پیدا نکرد.

با رفتن رزاقی راد و آمدن امید روانخواه نتایج ابتدایی چنگی به دل نزد تا اینکه بازی مقابل استقلال و یک باخت آبرومندانه از راه رسید .روانخواه در تمام مصاحبه های بعد از بازی مقابل دورین خبرنگاران خود را متعلق به منطقه جنوب دانست و تاکید کرد حق بچه های استان بوشهر است که تعدادشان در پارس جنوبی جم بیشتر باشد! او از ورود و خروج بازیکنان فله ای و پکیجی انتقاد کرد و عنوان نمود زیر بار این ماجرا نخواهد رفت . در دو بازی آخر لیگ چند جوان از تیم امید در ترکیب اصلی پارس به میدان رفتند که امیدوار کننده بود اما باید این ثبات و بها دادن به رده های پایه این باشگاه ادامه پیدا کند.

در سالهای گذشته روند نگاه به بازیکنان جوان و کم و نام نشان در پارس جنوبی جم به چشم نیامد.حداقل ۱۰ بازیکن بزرگسال با کیفیت از استان بوشهر در تیمهای مختلف لیگ دسته اولی بازی میکنند که همگی از ستونهای تیم های خود به شمار می روند.روانخواه در صورت ماندن در پارس باید در عمل نشان دهد که بازیکنان بومی در جم و شهرهای همجوار بخصوص سمت بوشهر که استعدادهای غیر قابل انکاری داشته و دارند برای او اولویت هستند.

پارس جنوبی و نفت متعلق به استان بوشهر هستند.فوتبال جایگاهی ویژه در استان بوشهر دارد که استعدادهای آن در خورموج،دیر ،دیلم،کنگان و حتی روستهای کوچک منتظر یک نگاه عادلانه هستند تا پول فوتبال و نفت سر سفره بازیکنان بومی هم بیاید.فوتبال آنقدر حرفه ای شده که ماجرای بومی و غیر بومی در آن کاملا حل شده اما غیر بومی سی و اندی ساله در اواخر فوتبالش هیچ سودی برای فوتبال شهر جم و استان بوشهر ندارد جز اینکه جیب دلالان را پر کند اما سرمربی آینده پارس جنوبی جم روانخواه یا هر فرد دیگر باید لیست تیمش را با حداقل ۱۵ بازیکن بومی ببندد ،انتظار زیادی نیست و این حق بچه های استان است که باید با احترام به آنها داده شود.

آنقدر جوان با استعداد در تیمهای ایرانجوان و شاهین با همین وضعیت فعلی هستند که از پا به سن گذاشته های وارداتی یک سر و گردن بالاتر هستند .فقط کافیست احترام و اعتماد شوند !

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.