وزیری مدیر عامل ایرانجوان بوشهر: وظیفه هیات فوتبال چیست؟اگر کمک کرده اند وظیفه آنها بوده اما با عدم ثبت قراردادها امتیاز بازی داماش از دست رفت!مگر بازار مسگرهاست که چک شخصی بدهیم؟!یعنی حرفهای این همه مقام بلند پایه استان اعتبار نداشت؟

شناسه خبر: 15826
تاریخ انتشار: 10 دی 1397

علی وزیری مدیر عامل باشگاه ایرانجوان بوشهر پس از شکست تیمش مقابل داماش گیلان نسبت به تقابل باشگاهش با هیات فوتبال واکنش نشان داد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر مدیر عامل باشگاه ایرانجوان که عصر دوشنبه روی خط برنامه رادیویی پسین ورزش آمده بود از برخی رفتارهای رییس هیات فوتبال گلایه کرد و گفت:قبل از هرچیز باید این مطلب را بگویم که اگر مسئولین در عرصه خدمت به مردم حضور دارند این یک توفیق الهی است.اگر قرار است “من من” کنیم اتفاق خوبی نیست.

استاندار،امام جمعه محترم،رییس اداره ورزش ،شورای شهر و دیگر نهاد ها به باشگاه مردمی ایرانجوان در سالهای اخیر کمک کرده اند آیا باید آن را بازگو کنند!سال گذشته نزدیک به یک میلیارد تومان از همین نهادها به تیم ما کمک شد اما باشگاه حدود دو نیم میلیارد تومان هزینه کرد، پس یک و نیم میلیارد بقیه را چه کسی هزینه کرد؟ آیا کسی آمده فریاد بزند من داده ام ،منت گذاشتن کاری را حل نمی کند!هر کاری کرده ایم برای مردم بوده است.

 

وزیری ادامه داد:من از این شکل اظهار نظر آقای نجفی متاسف شدم.بله شما در گذشته کمک کرده اید ،اما یادتان باشد شما مدیر هیات فوتبال استان هستید ،همه جای ایران هیات فوتبال استانها کمک می کنند .اگر کمکی هم می شود خیلی طبیعی است چرا که در جایگاهی قرار دارید  که باید به فوتبال استان کمک شود.

 

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان تصریح کرد:من همین جا می گویم آقای نجفی به عنوان رئیس هیات فوتبال خیلی به ایرانجوان کمک کرده است و ممنون ایشان هم هستم اما آیا این نتیجه ۲بر۰ شکست ما در رشت با دو میلیارد تومان قابل جبران است؟

اصلا شخص رئیس جمهور می تواند امتیاز بازی را به ما برگرداند؟ از ایشان با این همه تجربه فوتبالی انتظار بیشتری داشتیم. ما با همه بدهکاری و تعهد های ایجاد شده ،آمدیم خواهش کردیم تا تیم در شرایط بهتری قرار بگیرد.حمید کللی فرد بدون دریافت ریالی تا این لحظه آمده کمک کند.تعدادی بازیکن جدید گرفته ایم تا تیم جان بگیرد اما آیا عدم ثبت قرارداد بازیکنان ایرانجوان در این شرایط منطقی بود؟مطمئن بودم با تغییرات ایجاد شده تیم می توانست در گیلان نتیجه بگیرد و حتی یک امتیاز شاید در آخر فصل تکلیف ماندن ایرانجوان را روشن کند .اکنون در کشور کدام شخصیت سیاسی یا اداری می تواند یک امتیاز از رشت را به ما برگرداند!؟

 

وزیری تصریح کرد:اصلا من وزیری یا باشگاه مقصر بودیم،باشه قبول دارم اما این تیم متعلق به مردم است!  اینجا پای مردم وسط است ،خدا را خوش نمی آید ایرانجوان را در این شرایط تنها بگذارند.حتی اگر ما مقصر بودیم استان صاحب دارد و به مقامات بالاتر  مراجعه می کردند نه اینکه تیمی مردمی را در این وضعیت دچار مشکل کنند.

 

مدیر عامل ایرانجوان افزود:آیا این اتفاقات پس از بازی نمی توانست قابل پیگیری باشد،نمی شد همکاری شود تا چند ساعت بعد بازی ، تصمیم بهتری گرفته شود!

آیا  خوب است هواداران ما در فضای مجازی بنویسند فلانی ۲ ایرانجوان ۰ ! این اتفاق در تاریخ فوتبال بوشهر و باشگاه ایرانجوان خواهد ماند! چون من وزیری یا مدیر دیگری مقصر است باید به مردم ضربه زده شود،اصلا مگر ما چند ایرانجوان در این استان داریم ؟ من هم صد تا کار مفید انجام داده ام اما برای یک کار خراب باید همه چیز فدا شود! آیا بخاطر یک نفر باید یک شهر فدا شود! سال گذشته ایرانجوان به بانک ملت بدهکار بود که خیلی هم قانونی و درست بود ،رفتیم خدمت مقام عالی بانک و مقام سیاسی استانداری که هر دو همراهی کردند تا تیم بتواند ادامه دهد .ایرانجوان متعلق به شخص من نیست ،امتیاز بازی داماش از یک تیم گرفته شد! باز هم می گویم آقای نجفی کمک کرده  اما در این مقطع راهش این نبود !

 

وزیری پیرامون صحبتهای خودش و رئیس هیات فوتبال گفت:شما یک نامه بیاورید در طول یک هفته اخیر که به باشگاه ایرانجوان گفته شده باشد که اگر پرداخت نکنید اجازه ثبت قرارداد ندارید!  آقای هاشم زاده با مدیر کل ورزش استان صحبت کردند و  آقای بهروزیان توافق کردند تا مبلغ ۲۵ میلیون تومان به ما بدهند که من همین را برای آقای نجفی ارسال کردم و درخواست کردم همراهی صورت بگیرد.

ایشان اعلام کرده اند چک شخصی بیاورید تا من اجازه دهم ،آخر مگر ما در بازاریم یا بازار مسگرهاست که چک بدهیم! برای چه باید چک بدهیم؟وقتی مدیر ورزش یک استان ۲۵ میلیون تومان کمک میکند  ،خدمت امام جمعه محترم رفتیم و رئیس دفتر حضرت آقا به ایشان گفتند به تیم در این شرایط کمک کنید،مقام سیاسی استانداری هم میگوید همراهی کنید  ،دیگر باید چه کسی دستور بدهد تا کار ایرانجوان در ثبت قراردادها پیش برود؟

 

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان که با محمد سلیم پور مجری برنامه گفتگو میکرد با ابراز تاسف شدید تاکید کرد:اگر بنا به این تقابل ها باشد ،همه ما راهی اداره ورزش و جوانان می شویم تیم را تحویل می دهیم مگر در این شرایط سخت دیگر باید چکار کرد؟! هیات فوتبال باید حامی ما باشد،من منکر کمک آنها نیستم اما وظیفه هیات فوتبال کمک به یک باشگاه مردمی مانند ایرانجوان است.

 

وزیری ادامه داد:من نامه رسمی دارم،یک روز قبل از بازی نامه دادم،صبح بازی داماش نامه دادم و حتی نجفی که در تهران بود را به شام دعوت کردم تا نامه های گذشته را بررسی کنیم و به نتیجه برسیم.مدیر ورزش استان گفته ۲۵ میلیون تومان می دهم ،ایشان کلید کرده اند که از یک میلیارد تومان شورای شهر که قرار است در آینده بدهند را بابت بدهی های ایرانجوان به هیات بدهید.مگر تیم در نیم فصل خرج نداشته؟شش بازی خارج از خانه داشته ایم و کلی هزینه…

 

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان در واکنش به اینکه هیات فوتبال عنوان کرده نامه اداره ورزش به دست ما نرسیده اینگونه پاسخ داد:اداره ورزش تلفن دارد ،زنگ بزنید بپرسید این نامه ای که ایرانجوان فرستاده قبول است یا خیر ؟! مگر من سر خود و بدون هماهنگی اداره ورزش در این مورد حرفی می زنم؟ من به آقای بهروزیان نامه دادم که ۲۵ میلیون تومانی که قرار است به ایرانجوان کمک شود را به هیات فوتبال بدهید بابت بدهی ما که ایشان هم قبول کردند ،رونوشت به مقام سیاسی استان و اداره ورزش تحویل داده ام.

مگر می شود من نامه کذب بنویسم؟! مگر می خواهیم معامله شخصی کنیم که باید چک شخصی به هیات فوتبال بدهیم؟یعنی کلام و حرف رئیس دفتر امام جمعه،نامه اداره ورزش و صحبتهای مقام سیاسی استانداری اعتبار ندارد و فقط چک اعتبار دارد؟ این چه حرفی است ! مگر من نامه را بدون هماهنگی و روی هوا نوشته ام! ایشان به خودش زحمت میداد به خاطر مردم یک تماس تلفنی با رئیس اداره ورزش می گرفت که آیا این نامه باشگاه ایرانجوان پیرامون ۲۵ میلیون تومان صحت دارد یا خیر؟ اگر دروغ بود ما حرفی نداشتیم!

 

وزیری در خاتمه گفت:واقعا درست است که مقامات سیاسی و ارشد استانداری با این همه مشلغه و مشکلات اداری به هیات فوتبال نامه بدهند که ما تعهد باشگاه ایرانجوان را خواهیم کرد،یعنی اینگونه رفتار صحیح است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.