هفته سیزدهم لیگ دسته سوم/ ایرانجوان بوشهر ۳ نفت امیدیه ۲ / یک برد به ارزش لبخند و امید برای ایرانجوانی ها

شناسه خبر: 39331
تاریخ انتشار: 02 تیر 1402

هفته سیزدهم لیگ دسته سوم در مرحله نهایی برای ایرانجوانی ها خوش یمن لقب گرفت.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر خرمزی و شاگردانش در هفته سیزدهم میزبان نفت امیدیه مدعی صعود بودند که در پایان یک فوتبال جذاب و پر گل این بوشهری ها بودند که روی درخشش علوی و احمدشاهی ۳بر۲ به برتری رسیدند.

دوندگی میانه میدان ایرانجوان با حضور گشنی و احمد شاهی باتجربه و ماهینی خوش نفس از همان ابتدا فشار را روی مهمان مدعی صعود بیشتر کرد.پرواز تماشایی علوی در همان دقیقه اول بازی نوید یک بازی پرگل را میداد اما حیف که ضربه سر علوی به بالای دروازه رفت. در ادامه احمدشاهی مرد اول میدان روی یک توپ ربایی موفق شد علوی را در موقعیت تک به تک قرار دهد و مهاجم تنگستانی ایرانجوان بالاخره اولین گل فصل را به ثمر رساند.

بهنام نظرزاده و محمد منفرد در نیمه اول پرفروغ ظاهر شدند و روی توپهای هوایی اجازه ندادند نفتی ها به دروازه ایرانجوان نزدیک شوند.نیمه دوم فرار تماشایی علوی که تازه گرم شده بود و پاس والی او را احمد شاهی به زیبایی وارد دروازه مهمان خوزستانی کرد تا حساب کار دو بر صفر شود.ایرانجوان روی ضدحملات هر بلایی خواست بر سر نفت امیدیه آورد و یک خطای پنالتی را آریا ماهینی جسور و پرتلاش تبدیل به گل کرد.

ایرانجوانی ها بازی را به شکل عجیبی بعد از سه گل رها کردند.نفتی روی دو فرار و ارسال دو گل زیبا به ثمر رساندند .در ادامه خالوی با تجربه با وجود مصدومیت به زمین امد تا رهبری ایرانجوانی ها در حساس ترین زمان بازی بر عهده بگیرد.این تنگسیر هر چه دارد میگذارد و بازی او به دل مینشیند.موقعیت های ایرانجوان روی ضد حمله به گل تبدیل نشد اما این سه امتیاز خرمزی و شاگردانش را به عدد ۱۰ رساند.

ایرانجوان همچنان در قعر جدول است اما این بازی و جسارت آنها برای کسب اولین پیروزی می تواند تیم بوشهری را به بقا امیدوار سازد به شرط آنکه در بازی های بعدی فقط به برد فکر کند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.