نقش مهم اداره ورزش در آینده ایرانجوان و شاهین تابان / لطفا تصمیم امیدوارکننده بگیرید!

شناسه خبر: 39400
تاریخ انتشار: 16 تیر 1402

حال و روز فوتبال بوشهر در بخش باشگاهی و بخصوص لیگ های کشوری بزرگسالان آنقدر بد است که این روزهای نقل و انتقالات شنیدنی های زیادی پیرامون حضور بازیکنان جوان هم استانی و حضور در تست های تیم های لیگ برتری به گوش می رسد.

چند ماهی است که یاسر جمالی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شده است .رزمی کار سابق و مدیر فعلی در بولتن خبری اداره ورزش از نشستهای فراوان او با مسئولین شهرستانهای مختلف به وفور دیده می شود.

نشاط اجتماعی هر جامعه ای دقیقا با عملکرد مسئولان آن شهر و استان مشخص است. حال فوتبال در استان بوشهر خوب نیست که دلایل زیادی دارد اما نقش سرپرست و مدیر اداره ورزش و جوانان استان در این میان چیست؟

جمالی همان ابتدا نشست هایی با مسئولان دو تیم ایرانجوان و شاهین برگزار کرد و حتی به گوش می رسد طی دو روز گذشته هم با شاهینی ها جلساتی را برگزار کرده اما باید به سرپرست اداره ورزش تاکید کرد که نحوه ورود این اداره به عنوان متولی ورزش استان بسیار تعیین کننده خواهد بود به شرط آنکه اثر بخشی آن بزودی در دل جامعه و هواداران پر شمار ایرانجوان و شاهین دیده شود!

جمالی باید تکلیف شاهین تابان را برای حضور در فصل آتی لیگ دو روشن کند و اگر قرار است به این تیمها کمکی شود از هم اکنون تعیین تکلیف شود نه اینکه روزانه خبر فروش امتیاز تیم شنیده شود.

وضعیت ایرانجوان را کیست که نداند! انبوهی املاک میلیاردی که بزوی به شکل ریزبینانه به آنها خواهیم پرداخت اما وقت آن رسیده سرپرست اداره ورزش با قدرت به این باشگاه ورود کند که چرا با این همه املاک این تیم باید در پارک تمرین کند،بازیکنان بومی پول نگیرند و برای بقا در لیگ سه تلاش کنند! از موسسین گرفته تا هیات مدیره این باشگاه که دیگر صبر هوادارانشان را لبریز کرده اند .

در سنوات گذشته مدیر کل های مختلف تصمیمات پیرامون ایرانجوان و شاهین در حد حرف و حدیث و چند جلسه تمام شد اما این بار باید اتفاقات مهمتر ،تاثیرگذار تر و امیدوار کننده ای رخ دهد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان روزهای حساسی در پیش دارد که نحوه مدیریت و ورود او و تدابیرش پیرامون شاهین تابان و ایرانجوان می تواند مهم باشد به شرطی که اثر بخش تصمیم بگیرد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.