هفته شانزدهم لیگ دسته سوم / ایرانجوان بوشهر ۴ پارسا باغملک ۱ / برتری ۴ گله در بازی مهم با دبل احمدشاهی

شناسه خبر: 39435
تاریخ انتشار: 26 تیر 1402

ایرانجوان بوشهر در هفته شانزدهم لیگ دسته سوم یک بازی مهم را برد تا به بقا در مرحله نهایی لیگ دسته سوم امیدوار شود.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوان در حالی با ۴ گل پارسا از باغملک خوزستان را برد که از همان ابتدای بازی تجربه دو مهره موثرش بنامهای صادق گشنی و غلام احمدشاهی در میانه میدان به چشم آمد.نبض بازی در اختیار شاگردان خرمزی بود جایی که ماهینی و تکین یک نفس دویدند تا گشنی با پاسهای چشم نوازش احمدشاهی و هادی علوی را در موقعیت گل قرار دهد.

همان ابتدای بازی احمدشاهی که انگار تازه جوان شده روی فرار و هوش بالایش قدر پاس گشنی را دانست و گل اول بازی را به ثمر رساند.نوع بازی ایرانجوان در این بازی و قرار گرفتن وینگرها کنار زمین باعث شد تا آریا ماهینی یک زوج مناسب را با بادره انرژیک ایجاد کنند .

این بار گشنی هادی علوی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا پدیده تنگستانی ایرانجوان با شوتی زیبا و سر ضرب دروازه مهمان را باز کند.در ادامه بادره لب خط همه کار کرد تا اریا ماهینی با یک بفل پای مطمئن گل سوم را به ثمر برساند.

نیمه دوم هر دو مدافع وسط ایرانجوان بهنام نظرزاده و منفرد نوزده ساله بدون نقص بازی کردند که در چپ و راست خضروان و بادره را داشتند.

غلام احمدشاهین این بار روی یک کار فردی روز پرفروغش را کامل کرد تا گل چهارم ایرانجوان روی ضربه او به ثمر برسد.

دقایق پایانی یک خطای پنالتی به باغملکی ها این اجازه را داد تا یکی از گلهای خورده را جبران کنند اما در نهایت ایرانجوان با نتیجه ۴بر۱ به برتری رسید و بعد از هفته ها از قعر جدول جدا شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.