آقای استاندار به داد فوتبال بوشهر برسید!

شناسه خبر: 39547
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1402

حال و هوای فوتبال استان بوشهر در طی سالهای گذشته و با توجه عدم حمایت صنایع بزرگ از این ورزش جذاب همچنان غم انگیز است .

بوشهر خواستگاه فوتبال است و سالانه ده ها جوان با استعداد راهی لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران می شوند. شهر بوشهر تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد . در لیگ دسته اول هم تیمی ندارد. هر چند در لیگ دسته اول پارس جنوبی جم فعالیت دارد که آنها شکر خدا دغدغه مالی ندارند اما مرکز استان بوشهر که هم اکنون ۴ لژیونر فعال در سطح اسیا و اروپا دارد یک تیم در لیگ دو دارد که وضعیت شاهین تابان اصلا خوب نیست و مدیران این باشگاه برای فروش امتیاز در حال رایزنی هستند.

احمد محمدی زاده استاندار محترم بوشهر در جریان باشید این صنعت پولساز و قابل توجه بنام فوتبال، بخش مهمی از زندگی روزمره مردم این شهر و استان بوده و هست. تیمی مثل شاهین تابان در لیگ دسته دوم با مجموع چهار تیم پایه یا ایرانجوان در بدترین شرایط ممکن قرار دارند .

بازیکنان جوان بوشهری این روزها آواره تیمهای لیگ دسته دومی هستند تا اگر شانس و اقبال و البته دلالان دندان تیز کرده یاری دهند در لیگ دو ایران مشغول بازی شوند آنهم در شرایطی که ریشه فوتبال و استعداد در این استان تا لیگ قهرمانان اروپا و لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده که مایه افتخار ما بوشهری هاست اما گویا این دغدغه فقط برای مردم است و مسئولین روی خوشی به فوتبال نشان نمیدهند!

شاهین از شورا و شهرداری رانده شد ،فصل گذشته بخش خصوصی در سخت ترین حالت ممکن تیمداری کرد و اکنون نوای فروش امتیاز تنها تیم لیگ دویی شهر استان بوشهر به گوش می رسد.

اگر آمار میخواهید در جریان باشید بودجه گل گهر و مس های حاضر در استان کرمان به هزار میلیارد تومان میرسد که نوش جان مردمان آنها اما ۵۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات تیمداری در فوتبال بوشهر کمترین حق بچه های ماست.کی و کجا صدای اهالی فوتبال را بشنوند خدا داند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.