شاهین تابان بوشهر در آستانه فروش

شناسه خبر: 39554
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1402

مدیرعامل باشگاه شاهین تابان بوشهر گفت: در نبود حامی مالی مناسب برای تیم‌داری و وجود یک سری مشکلات اداری، فعالیت تیم فوتبال شاهین تابان میسر نبوده و امتیاز تیم در آستانه فروش قرار دارد.

پرویز عبدی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در فصل گذشته مسئولانی به صورت معنوی کنار تیم شاهین بودند ولی کمک درخور و قابل توجهی به تیم شاهین تابان نداشتند.

وی بیان کرد: خوب است فوتبال دوستان هم‌استانی‌ و بویژه هواداران شاهین نیز بدانند که در سال گذشته هدف مدیریت باشگاه، تیم‌داری در سطح بالا نبوده و بنابر شرایطی که شهرداری حاضر به تیم‌داری نبود و متقاضی نیز برای شاهین وجود نداشت تصمیم به تیم‌داری و حفظ سهمیه تیم در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین تابان بوشهر ادامه داد: با این حال مقرر شد امتیاز تیم شاهین در سال گذشته حفظ شود تا تیم در فصل جدید با شرایط بهتری پا به رقابت‌ها ولی با این وجود تاکنون اقدامی برای حمایت از تیم فوتبال شاهین تابان نشده است.

وی گفت: همچنین مقرر بود از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان برای حمایت از شاهین تابان مصوب شود که این بودجه نیز تاکنون تامین نشده است.

عبدی‌پور اضافه کرد: در نبود امکان تیم‌داری به راه‌های مختلف در استان به شرکت‌های مختلف و حتی پیشکسوتان برای تداوم فعالیت شاهین اعلام شد که در این بین نیز هیچ فرد یا مجموعه‌ای حاضر به تیم داری نشد.

وی گفت: در سال گذشته هواداران اذیت شدند و دوست نداریم شاهین همانند سال قبل و با مشکلات متعدد وارد رقابت‌ها شود چرا که این وضعیت به فوتبال و حیثیت ورزشی استان نیز لطمه نخورد.

مدیرعامل باشگاه شاهین تابان بوشهر تصریح کرد: چنانچه قرار بر تیم‌داری شاهین است باید این مهم بزودی مشخص و در غیر این صورت بازیکنان تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: در نشست‌هایی با اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، خروجی لازم نداشته و استانداری بوشهر نیز به مکاتبه‎‌های باشگاه شاهین پاسخ مناسبی نداده است.

عبدی‌پور ادامه داد: شاهین تابان برای تیم‌داری تنها تا پنج شهریور فرصت دارد و باید بازیکنان پایه هر سه رده را معرفی کند که با توجه به نبود شرایط مناسب، بدهی‌های موجود و مشکلات اداری به دنبال دریافت مجوز فروش و واگذاری باشگاه هستیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.