هفته ششم لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر / برد پر گل آبی های بنه گز ،شهریار در بوشهر به جمع مدعیان بازگشت

شناسه خبر: 39861
تاریخ انتشار: 19 آبان 1402

هفته ششم رقابتهای لیگ برتر استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر حضور پر تعداد هواداران فوتبال روی سکوها که با ورود بانوان در برخی ورزشگاه ها همراه شد گرمای لیگ را بیشتر کرد.

ستارگان شاهد دیلم در این هفته یک برد دیگر را جشن گرفت.آنها با تنها گل تراکمه موفق شدند ابوذر کنگان را شکست دهند و با ۱۳ امتیاز در صدر قرار بگیرند.

در کنگان آبی دلان بنه گز یک برد عجیب را ثبت کرد.آنها با شش گل یک جشنواره را برگزار کردند .امیر حسین ابوعلی و عبدالرضا شبانکاری دو گل به ثمر رساندند.رضا جوکار،هادی کرمی و کمیل کریمی زاده دیگر گلزنان تیمی بودند که حالا بهترین خط حمله لیگ را دارد.این برد بنه گزی ها را تا رده دوم جدول بالا برد.

در بوشهر شهریار و شهباز بندرعامری به مصاف هم رفتند.سجاد زنگویی یک گل زیبا را روی حرکت انفرادی به ثمر رساند.در ادامه محسن زارعی هنوز وارد زمین نشده گلزنی کرد تا پدرش هم از نزدیک شاهد گلزنی فرزند باشد.

امیر احمدی روی یک ضربه کاشته دروازه شهریار را باز کرد تا بازی رنگ جدی تری به خود بگیرد.در ادامه گلر شهباز اخراج شد و همین باعث شد کار برای گل سوم شهریار و پویا تکین راحت تر شود.

شهریار که علی بهشتیات را در این بازی از جایگاه ویژه کنار خود داشت با این برد ۱۰ امتیازی شد و به مکان چهارم جدول صعود کرد.

در خورموج نتیجه عجیبی رقم خورد.سرخ دلان چاه مبارک با ضربه خالد وجدی به گل رسید و این تنها گل بازی لقب گرفت.استقبال بی نظیر از بازی ایرانجوان در ورزشگاهی که شیک تر از قبل شده توسط اهالی فوتبال خورموج به چشم آمد.

چاه مبارکی ها را باید در اولین سال حضور در لیگ برتر تا این هفته پدیده لیگ دانست.

در اهرم یک بازی پر گل را شاهد بودیم.

وحدت قباکلکی و سکان بوشهر به تساوی دو بر دو رضایت دادند.عباس نجف پور و حسن فریدونی گلزنان وحدت بودند.معین رحیمی و بنیامین یوسفی گلزنانی سکان بودند که در این بازی باز هم پنالتی خراب کردند.

جدول بالای جدول به شکلی است که هر هفته می توانیم شاهد تغیرات باشیم اما یک لیگ جذاب و پر تماشاگر پیام دارد :فوتبال در استان بوشهر جریان دارد و آن را اولویت قرار دهید مثل جاده ،مثل راه آهن مثل همه کارهای اقتصادی که انجام می دهید!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.