هفته یازدهم لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر برگزار شد/ آبی های بنه گز صدر را رها نمی کنند ،برد بزرگ ایرانجوان خورموج در دیلم،شهریار به رده دوم رسید

شناسه خبر: 40095
تاریخ انتشار: 28 آذر 1402

لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر هفته یازدهم خود را پشت سرگذاشت و آبی های بنه گز با یک برد خانگی دیگر همچنان صدرنشین ماندند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر در ورزشگاه کوچک اکا مملو از تماشاگر روستای بنه گز شاگردان سامان بیدار با یک پرتاب اوت بلند به گل رسیدند.تنها گل بازی را کمیل کریمی زاده به ثمر رساند.

این برد آبی دلا بنه گز را ۲۵ امتیازی کرد و با ۴ امتیاز فاصله در حاشیه امنیت قرار داد.

در بوشهر شهریار با یک گل مقابل وحدت قباکلکی به برتری رسید.محمد دهقان گلزن کهنه کار لیگ استان روی تیزهوشی تنها گل بازی را برای شاگردان بهشتیان به ثمر رساند.شهریار با کسب این سه امتیاز ۲۱ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.قاسم سلامت گلر باتجربه تنگستانی ها در این بازی ستاره بود و چند واکنش عالی را به نمایش گذاشت.

شهباز محمد عامری که نیم فصل دوم را با برد آغاز کرده بود در خانه با دو گل سرخ دلان چاه مبارک را شکست داد.علی رضا احمدی و عباس صفری گلزنان میزبان بودند.شهباز با این برد ۱۷ امتیازی و در مکان پنجم جدول ایستاد.

یک بازی پر گل در دیلم با کامیابی ایرانجوان خورموج رقم خورد.جدال دو تیم مدعی فصل یعنی ایرانجوان خورموج و شاهد دیلم با نتیجه ۳بر۲ به سود خورموجی ها خاتمه پیدا کرد.جوادمسلمیان فرد و محمد علی رشتی برای شاهد گلزنی کردند.بهبود رحیمی ،خضر باغبانی و میلاد دریانوردی برای تیم بهنام ابولی موفق به گلزنی شدند.

در کنگان دربی این شهر با نتیجه ۴بر۰ به سود ابوذر کنگان پایان یافت.رحیمی از زمانی که به ابوذر آمده عملکرد خوبی را به همراه این تیم به نمایش گذاشته است.

یازده هفته از رقابتها گذشته،بهترین خط دفاعی برای بنه گزی های آبی پوش است.خط حمله تیمهای شهریار و آبی دلان بیشترین گلها را به ثمر رسانده و از همین حالا می توان قائم آرامیش را یکی از تیمهای کاندید سقوط یاد کرد.

تیمهای بدون باخت لیگ تا اینجای کار همان دو تیم بالای جدول هستند.

وضعیت جدول به شکلی است که حداقل ۵ تیم شانس قهرمانی دارند .

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.