کسر ۱۰درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پارس‌جنوبی‌جم/مربی پارسی‌ها تا اطلاع ثانوی محروم شد

شناسه خبر: 40502
تاریخ انتشار: 07 آوریل 2024

 

تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل آریو اسلامشهر شب گذشته ۲ بر ۱ متحمل شکست خانگی شد و ششمین بازی بدون برد را تجربه کرد.

بر همین اساس و با اعلام رسمی باشگاه ؛ محمد اسدى قائم مقام و مدير تيم هاى فوتبال باشگاه پارس جنوبى بیان كرد: به دليل كسب نتايج ضعيف در بازى هاى اخير ١٠ درصد از قرارداد بازيكنان و كادر فنى كسر مى شود.

اسدى در ادامه اين خبر افزود؛ باشگاه تا پايان اين فصل با آقاى روانخواه قرارداد دارد اما جهت مسائل فنى و شرايط تيم در هفته جارى جلسه ايى در باشگاه پارس جنوبى با حضور سرمربى محترم تيم برگزار مى شود و خبرهاى اين جلسه نيز از طريق رسانه رسمى باشگاه منعكس مى گردد.

همچنين مدير تيم فوتبال باشگاه پارس جنوبى با اشاره به حاشيه بوجود آمده پس از پايان بازى كه منجر به درگيرى لفظى هوادار پارس با يكى از اعضاى كادر فنى تيم شده بود عنوان كرد: آقاى بختيارى از اعضاى كادر فنى تا اطلاع ثانوى از همراهى تيم محروم و به كميته انضباطى باشگاه معرفى مى شود چرا كه اين باشگاه متعلق به مردم و هواداران است و سعى خواهيم كرد در اين جلسه بهترين تصميم ممكن براى ادامه ليگ و فصل آينده بگيريم.


عضویت در کانال تلگرام پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر

عضویت در کانال تلگرام

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.

تبلیغات