مهدی طارمی مرد سال فوتبال ایران شد

شناسه خبر: 254
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396

مهدی طارمی موفق شد در پایان فصل شانزدهم فوتبال ایران از سوی هیات انتخاب کننده برترین‌ها، عنوان مرد سال فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

انتخاب برترین‌های فوتبال ایران از دقایقی پیش در برج میلاد آغاز شده و در آن مهاجم موفق پرسپولیس موفق شد عنوان مرد سال فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد. نکته جالب توجه اینکه مهدی طارمی که از سوی دکتر سلطانی فر به عنوان مرد سال فوتبال ایران معرفی شده بود، از سیدجلال حسینی درخواست کرد روی سن او را همراهی کند.

در این بخش سیدجلال حسینی ، امید ابراهیمی و مهدی طارمی به عنوان نامزد اصلی این عنوان معرفی شدند که در نهایت مهاجم پرسپولیس موفق شد با کسب آرای بیشتر این عنوان را به خود اختصاص دهد.

طارمی بعد از دریافت دومین جایزه خود در این مراسم گفت: من الان در یک لحظه تصمیم گرفتم آقا سید را با خودم بیاورم. در این یک سال از ایشان خیلی چیزها هم در باشگاه و هم تیم ملی یاد گرفتم. خیلی خوشحالم که بهترین بازیکن لیگ برتر شدم و امیدوارم در کنار تمام کسانی که در پرسپولیس هستند بتوانیم قهرمانی آسیا را کسب کنیم. او در ادامه با کسب اجازه از دکتر سلطانی فر درخواست کرد سیدجلال حسینی جایزه او را اهدا کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.