سوژه روز/ اظهار نظر جالب علی دایی در مورد دو ستاره بوشهری تیم ملی

شناسه خبر: 32842
تاریخ انتشار: 09 خرداد 1400

علی دایی با تمام شایعات و گمانه زنی هایی که در این مدت درباره اش مطرح شده، همچنان از فوتبال و سرمربیگری دور است اما نشستن پای صحبت هایش مثل همیشه جذابیت خاص خود را دارد.

دایی که رکورد آقای گل جهانی اش را در خطر می‌بیند، در گفتگو با خبرورزشی به وضعیت تیم ملی پرداخته و همچنین از خوشحالی اش پس از پیروزی پرسپولیس در دربی می‌گوید.

 

او همچنین در مورد مهدی طارمی نیز اظهار نظر کرده و می‌گوید «به خاطر او زمانی فحش خورده» است. بخش پایانی صحبت های علی دایی به انتخابات فدراسیون و البته ریاست جمهوری مربوط است که اسطوره فوتبال ایران در پاسخ به این سوال، به نصیحت پدرش اشاره میکند.

راستش را بخواهید فرق می کند. سبک بازی خداداد عزیزی با مهدی طارمی و سردارآزمون فرق می کرد و شاید این دو بیشتر شبیه به من باشند. به نظر من این دو مهره های بی نظیر و تعیین کننده ای هستند اما خداداد عزیزی یک فوتبالیست با توانایی های منحصر به فرد و خاص بود. زمانی که من در تیم ملی بازی می کردم همه همبازیانم فداکار بودند. کسی در مسابقات کم نمی گذاشت و همیشه سعی می کردیم بهترین کیفیت خود را در بازی های ملی ارائه بدهیم. اغلب هنوز با هم درارتباط هستیم و رابطه خوبی داریم از جمله خود من و خداداد عزیزی….

به عنوان یک ایرانی به گل مهدی ( طارمی) افتخار کردم. همان طور که همه مردم از دیدن این گل زیبا خوشحال شدند و لذت بردند من هم مسرور شدم.

به طور قطع و یقین خیلی خوشحال شدم که یکی از شاگردانم در قلب اروپا و مهم ترین مسابقات این قاره چنین گل زیبا و مهمی زده است. این بزرگ ترین خوشحالی ممکن بود که بازیکنی دروازه چلسی را باز کرده است که به خاطرش کلی فحش خوردم! ( می خندد) خدا را شکر می کنم که مهدی طارمی توانست آقای گل ایران شود و سپس به تیم بزرگ پورتو برود و بدرخشد. احمد نورالهی را هم در پرسپولیس و تیم ملی می بینید. زمان خیلی چیزها نشان می دهد و داد.

از ته دل آرزو می کنم مهدی طارمی یا سردارآزمون و بقیه بچه های لژیونر ایرانی خیلی بهتر از این شده و آنها را در بهترین و بزرگ ترین تیم های اروپایی ببینیم. این بازیکنان مطرح و با استعداد می تواند با فوتبال خودشان معرف خوبی برای کشورمان ایران باشند.

شکی وجود ندارد که مهدی قایدی یکی از بهترین های فوتبال ماست. انشالله همین راهی که درپیش گرفته و نام خودش را بر سرزبان ها انداخته را ادامه دهد و بهتر و بیشتر هم دیده شود. او جزو کسانی است که تیم ملی کشورمان هم خیلی بیشتر می تواند از توانایی ها و تکنیک بالایش استفاده کند.

مهدی قایدی بازیکن مستعدی است. از توانایی های بالایی هم برخوردار است که در بازی های استقلال دیدیم اما هنوز خیلی جا دارد که بخواهد به خداداد عزیزی برسد. ” خداداد” شدن در این فوتبال به این آسانی ها نیست. امیدوارم او با تلاش زیاد و گوش دادن به نصایح بزرگ ترها و مربیان به جایگاه بهتری برسد و در فوتبال ملی ایران هم یک ستاره شود.

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.