پاسخ جالب مربی مس کرمان به گزارشگر بوشهری :صارمی ماهه… ماه ! کو آن جوش و خروش تماشاگران،نمیدانم چه بر سر فوتبال بوشهر آمده است!

شناسه خبر: 37005
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1401

وقتی بازی تیمهای شاهین شهرداری و مس کرمان خاتمه پیدا کرد ،مربی تیم مس کرمان مقابل خبرنگاران بوشهر ایستاد و پیرامون بازی توضیح داد.

حامد نیکذات گزارشگر پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر از آرتا منهاجی در مورد میلاد صارمی ستاره بوشهری مس کرمان سوال کرد که دستیار سابق اکبر میثاقیان پاسخ جالبی داد: ماهه ماه!در مورد فوتبالش که همه میدانند این پسر خودش را سالهاست ثابت کرده … از لحاظ شخصیتی این پسر فوق العاده است.خوشحالیم بازیکنی با این کیفیت و با این شخصیت به مس کرمان آمده و این یکی از خصوصیات خوب صارمی است.میلاد در کرمان بسیار محبوب شده و شاید اندازه بوشهر محبوبیت دارد.صارمی دست راست مربی ماست و سرمایه ای این شهر می باشد و ای کاش بوشهر شرایطی داشت که او را حفظ میکرد.

این جملات را مربی تیم حریف با بیان اینکه چه بر سر بوشهر و فوتبالش آمده ادامه داد:من هر وقت به بوشهر آمدم با یک جوش و خروش چندین هزار نفره مواجه شدم اما این ورزشگاه خالی و وضعیت شاهین حال من را خراب کرد چرا که این شهر با سابقه طولانی در فوتبال چه بر سرش آمده من هم نمیدانم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.