گزارش روز:در این شهر چه خبر است؟! امیدواریم سرنوشت شاهین در لیگ یک ختم بخیر شود

شناسه خبر: 10245
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397

شاهین شهرداری بوشهر در فصل آینده لیگ دسته اول تنها نماینده استان بوشهر در این رقابتها خواهد بود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که خبری مبنی بر آغاز تمرینات طی روزهای آتی منتشر شده بود اما گویا حکایت و ماجرا وارد فاز جدیدی شده و شعله اختلافات به مراحل جالبی رسیده است! گفته می شود از سوی برخی افراد که هنوز حکمی هم دریافت نکرده اند، مذاکرات پنهانی با مربیان مورد نظر صورت گرفته و حتی تماسهایی هم گرفته شده  که در نوع خود جالب است.

 

خبرهای درگوشی حکایت از تغییر کامل هیات مدیره و حضور افراد جدید را دارد و این در حالی است که محمد دمشقی در محفلی خودمانی گفته است به زودی همه مسائل و تهدید ها را افشا خواهم کرد تا طرفداران شاهین بدانند چه اتفاقاتی برای تیم محبوبشان در حال رقم خوردن است.

 

یک فالگوش به خبرنگار ما گفته: مذاکره با  مربیان از جمله نادر دست نشان هم صورت گرفته که این مذاکره از سوی فرد یا افرادی است که می خواهند به عنوان جانشین محمد دمشقی مطرح شوند و حتی نام مدیر رسانه ای وی هم به این زودی قطعی شده!

 

حرف و حدیث پیرامون شاهین این روزهای فوتبال بوشهر زیاد است،مهم نیست دمشقی یا فرد دیگری روی صندلی مدیریت شاهین بنشیند ،مهم عزت و اعتبار این تیم پر طرفدار بوشهری است که با کلی سختی و مشقت به لیگ یک رسید.برخی فعل و انفعالات ورزشی نیست و همین باعث ناراحتی و نگرانی انبوهی هوادار شده که امیدواریم هر فرد یا افرادی که روی کار می آیند و هر مربی را که دوست دارند به بوشهر بیاورند بتواند چهار جوان با استعداد را به فوتبال ایران معرفی کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.