گزارش روز: آژیر قرمز برای تیم فوتبال لیگ برتری استان بوشهر،پارس جنوبی جم را دوست ندارند!

شناسه خبر: 10592
تاریخ انتشار: 14 تیر 1397

این روزها مانند هفته های گذشته خبرهای خوبی از تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر شنیده نمی شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که پارس جنوبی جم در فصل گذشته لیگ برتر نتایج فوق العاده ای را گرفته بود اما با پایان فصل شاهد جدا شدن ستاره های این تیم بودیم تا هواداران پر شور تیم جمی بیش از گذشته نگران وضعیت تیمشان باشند.

 

در حالی این روزها شایعه کناره گیری مهندس یوسفی فرد فوتبال دوست و نفر اول منطقه اقتصادی انرژی پارس قوت گرفته است که گویا پتروشیمی های منطقه رغبتی به پرداخت پول و کمک برای رفع مشکلات مالی تیم ندارند که جای تعجب دارد! گویا حساسیت ماجرا را درک نمیکنند و نمی دانند یک تیم فوتبال چه فضای خوبی را برای نسل جوان جامعه اماده میکند.

 

وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم به آژیر قرمز نزدیک و نزدیک تر شده و مشخص نیست چرا در این وانفسای مشکلات مالی تیم چرا استاندار بوشهر و حتی نماینده مردم جنوب استان در مجلس واکنشی نشان نمی دهند! این ماجرا در روزهای اخیر بیخ پیدا کرده و شاید بازیکنان پارس جنوبی جم حتی در تمرینات هم حضور پیدا نکنند.بدهی های سال گذشته و هزینه های سال جاری مهمترین دغدغه این تیم دوست داشتنی استان بوشهر است که فعلا قرار نیست حل شوند!

 

استان بوشهر یک تیم لیگ برتری دارد که فصل گذشته آبرو داری کرد اما گویا همین فوتبال را هم نمی خواهند و برای نابودی آن کمر همت بسته اند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.