با اعلام محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان:اسامی مدارس فوتبال غیر مجاز منتشر شد!

شناسه خبر: 11166
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1397

محمد نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بوشهر اظهار داشت: در راستای ساماندهی مدارس فوتبال شهرستانهای استان بوشهر و بررسی صلاحیت این مدارس در نهایت فهرستی شامل ۸ مدرسه فوتبال که غیرقانونی فعالیت کرده‌اند، تهیه شد. در همین راستا پیش از این لیست ۳۸مدارس فوتبال قانونی استان بوشهر اعلام شده بود.
وی افزود: با توجه به آیین نامه مدارس فوتبال و مصوبه هئیت فوتبال در خصوص دریافت یا تمدید مجوز مدرسه فوتبال از طریق باشگاهای دارای پروانه از کمیسیون ماده ۵، متاسفانه ۸ مدرسه در موعد مقررنسبت به ساماندهی وکارسازی در ارائه مدارک جهت صدور یا تمدید مجوز اقدامات لازم را بعمل نرساندند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر اضافه کرد: این مدارسکماکان به صورت غیر مجاز در حال فعالیت هستندک ه اقدامات قانونی بعدی نیز جهت تعطیلی مطلق مدارس فوق با حراست اداره ورزش و جوانان واماکن نیروی انتظامی بوشهر و شهرستانها در دست پیگیری است.

وی عنوان کرد: هزینه‌هایی که این مدارس قانونی باید از متقاضیان دریافت نمایند طبق درجه بندی مدارس تعیین و مدارس فوتبال موظف هستند طبق هزینه های تعیین شده از افراد شهریه دریافت کنندو در زمان ثبت نام فوتبال آموزان به اطلاع اولیا آنان به طور شفاف برسانند.
نجفی تصریح کرد : خانواده ها مراقب ۸ مدرسه فوتبال غیرقانونی و غیراستاندارد باشند و در فصل تابستان تنها به فکر پر کردن اوقات فراغت کودکانشان نباشند و در گام نخست پیش از ثبت نام از سابقه و عملکرد مدارس فوتبال مطلع شوند.

وی با بیان اینکه مدارس فوتبال باید دائمی باشند و تنها در فصل تابستان برای کسب درآمد فعالیت نکنند، اظهار داشت: این مدارش باید در کادر اجرایی خود از مربیان دارای کارت مربیگری رسمی مورد تایید هیات فوتبال استفاده کنند.
لیست مدارس غیر مجاز شهرستانهای استان بوشهر به شرح ذیل برای اطلاع هم استانی ها اعلام می شود:
۱-اکباتان بوشهر

۲-لیان خلیج فارس بوشهر

۳-صبا بوشهر

۴-سینا بوشهر

۵-امیدنوین عالی شهر

۶-سپاهان اهرم

۷-پرسپولیس بندرگناوه

۸-پاس بندرگناوه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.