بادران تهران ۳ ایرانجوان بوشهر ۱ / دبل ایرانجوان در شکست،این بار مقابل بادران مدعی

شناسه خبر: 1149
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1396

فوتبال بوشهر / بادران تهران   ۳                        ایرانجوان بوشهر ۱

هفته دوم لیگ دسته اول

 

 

 

 

ترکیب ایرانجوان بوشهر :وحید اصغرزاده،مسعود نظرزاده،حسین بازیاری،محمد طارمی،اویس کرد جهان،حسین کاظمی،سجاد فیض الهی،صادق گشنی،مصطفی احمدی،حمدالله ابدام و سجاد مشایخ

سرمربی:سعید مفتخر

 

 

شرح بازی:ایرانجوان بوشهر در هفته دوم لیگ یک باز هم باخت تا بدون امتیاز راهی بوشهر شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان سعید مفتخر که نسبت به بازی اول با دو تغییر به تهران آمده بود در مقابل بادرانی قرار گرفت که با آمادگی بدنی و تاکتیکی بهتری نسبت به ایرانجوان وارد میدان شده بود.

 

در واپسین دقایق نیمه اول توپ مشکوکی که به دست مصطفی احمدی برخورد کرد را داور اعلام پنالتی کرد تا مسعود ریگی اولین گل بادران را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ایرانجوان کند.این نتیجه باعث شد تا نیمه اول با حساب ۱بر۰ به سود میزبان خاتمه یابد.در نیمه دوم اشتباهات پیاپی بازیکنان ایرانجوان باعث شد میزبان باز هم به گل برسد،امیر میربزرگی در دقیقه ۵۸ از پشت خط دفاع ایرانجوان صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

سعید مفتخر برای فرار از شکست دست به تعویض زد و عباس چاپی را وارد میدان کرد اما این بار وحید اصغر زاده دروازبان ایرانجوان بود که مرتکب یک خطای پنالتی شد و قائم اسلام خواه موفق شد سومین گل میزبان را وارد دروازه ایرانجوان کند.بعد از این گل ایرانجوان دست به حملاتی زد که منجر به اخراج محمود تیغ نورد کاپیتان بادران شد و روی یک فرار توسط چاپی به گل رسید.

 

ایرانجوان مانند بازی قبل دل به ارسالهای کرد جهان داشت که هیچ کدام اثری نداشت و سعید مفتخر برای نتیجه گرفتن تیمش باید از تاکتیک های دیگری استفاده کند.

 

نماینده استان بوشهر در لیگ یک پس از این شکست راهی بوشهر خواهد شد تا برای مرحله دوم جام حذفی آماده شود و سپس در هفته سوم لیگ یک به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.