هفته پنجم لیگ بزرگسالان استان آعاز شد/ سیراف کنگان و پرسپولیس دیلم پیروز شدند

شناسه خبر: 12216
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397

مرتضی خضری: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر با انجام دو بازی در شهرهای دیلم و سیراف آغاز شد. در دیلم نتیجه عجیبی به دست آمد. پرسپولیس این شهر در روزی که ضدحملات این تیم کمر شکن بود. ۵ بر ۱ سپاهان بوشهر را مغلوب کرد. بیشترین تاثیر را در در کسب این نتیجه کاوه داشت. اخراج این بازیکن و تصمیم مسیگر در کم کردن خط دفاعی باعث شد تا سپاهان در نیمه دوم چهار گل دریافت کند. در این بازی ابتدا عیسی حجری دروازه سپاهان را باز کرد ولی حسین خلیلی پاسخ این گل را داد. در نیمه دوم مسیگر دست به ریسک بزرگی زد و در حالی که یک بازیکن کم داشت یکی از مدافعین خود را هم کم کرد. این حرکت فرصت مناسبی را در اختیار دیلم قرار داد تا از ضدحملات خود بهتر نتیجه بگیرد. پیامد تغییرات در نیمه دوم چهار گل بود. با شروع نیمه دوم پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد. حرکت عبداله گلاب‌نیا در درون محوطه جریمه با خطای مدافع حریف روبرو شد که حجری برای بار دوم موفق به گلزنی شد. مهران کشاورز در اولین حضور خود گل زد. توپ ربایی این بازیکن و جا گذاشتن دروازه‌بان سپاهان گل سوم را به همراه داشت. همکاری عباس کیانی و عیسی حجری دو بازیکن باتجربه پرسپولیس برای گل چهارم کافی بود. این گل را کیانی به ثمر رساند. در ثانیه‌های پایانی پاس کیانی را گلاب‌نیا به گل تبدیل کرد تا شکست غیرمنتظره سپاهان تکمیل شود. در این بازی عباس کیانی و عبداله گلاب‌نیا بهترین عملکرد را در بین بازیکنان دو تیم داشتند.

مسیگر سرمربی سپاهان از قضاوت عبداله عبدالهی داور برازجانی ناراضی بود و گفت: نمی‌خواهم شکست را توجیه کنم ولی داور در این شکست نقش پررنگی داشت.

و اما در سیراف یک شکست دیگر هم به حساب پیام چغادک نوشته شد. سیراف ۳ بر صفر پیام را شکست داد تا این تیم در انتهای جدول تکان نخورد. در نیمه اول طبق معمول هفته‌های گذشته گرما برتر از دو تیم بود ولی گرما هم نتوانست مانع گلزنی مسعود خیاط بهترین بازیکن سیراف در این بازی شود. در نیمه دوم ساق‌های شاگردان محسن بردستانی سنگین‌تر از نیمه نخست بود و شاگردان رحیمی هم ولع بیشتری برای گلزنی داشتند. در نیمه دوم بازیکنان سیراف فرصت‌های خوبی را از دست دادند و تنها دو بار موفق به گلزنی شدند. خیاط زننده دومین گل بازی بود و حسین آقاجری هم بازی را سه بر صفر کرد. آغاجری بعد از گل مصدوم شد و سیراف دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه داد.

 

منبع:پاس خبر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.