راه‌اندازی شبکه اینترنتی مای‌کوجو در هیئت فوتبال بوشهر

شناسه خبر: 12269
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1397

مسئول فناوری مای‌کوجو هیئت فوتبال استان بوشهر از راه‌اندازی شبکه اینترنتی مای‌کوجو به منظور برگزاری پخش زنده بازی‌ها و مسابقات فوتبال در استان بوشهر به عنوان نخستین استان در کشور خبر داد.

به گزارش فوتبال بوشهر علی احمدی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم از فعال شدن شبکه اینترنتی مای‌کوجو در هیئت فوتبال استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با فعال شدن شبکه اینترنتی مای‌کوجو در استان فرصتی مناسب برای رسانه‌ای‌تر شدن باشگاه و تیم‌های فوتبال در استان است که استعداد‌های فوتبال استان را به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این شبکه اینترنتی شبکه اختصاصی فدراسیون فوتبال است خاطرنشان کرد: شبکه اینترنتی مای‌کوجو از طریق فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال تعلق یافته و تیم‌ها می‌توانند برای رزرو شبکه برای پخش دیدار‌های حساس، برنامه‌های مهم فوتبالی درخواست خود را به هیئت فوتبال استان ارائه کنند.

مسئول فناوری مای‌کوجو هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم در مورد این شبکه و پخش زنده اینترنتی ارائه داده می‌شود گفت: بعد از برگزاری نخستین دوره کارگروه آموزشی پخش زنده اینترنتی مای‌کوجو در استان می‌تواند بازی‌های مهم را به صورت مستقیم پخش کند.

احمدی‌پور با قدردانی از رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: با توجه به تاکید و نگاه مثبت رئیس هیئت فوتبال به امور رسانه‌ای و سرآمد بودن هیئت فوتبال استان سال گذشته تمامی مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی پرشین‌کاپ در بوشهر با حضور تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران، اسپانیا، اوکراین و آذربایجان از طریق سایت مای‌کوجو به صورت زنده پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت.

مسئول فناوری مای‌کوجو هیئت فوتبال استان بوشهر بیان کرد: بعد از این دوره کلاس‌ها با موافقت و تاکید رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر نخستین استان در کشور به صورت کتبی آمادگی خود را برای پخش بازی‌ها در مهرماه آینده به فدراسیون و متعاقبا AFC اعلام شده است.

احمدی‌پور افزود: بعد از این دوره کلاس‌ها تجهیزات سخت‌افزاری در اختیار استان قرار می‌گیرد و استان می‌تواند اقدام به پخش کند.

وی تصریح کرد: این فناوری می‌تواند تمام مسابقات در تمامی رده‌های سنی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و بازی‌هایی که از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم‌ها قادر به پخش زنده مسابقات از طریق صدا و سیما نشوند، از طریق مای‌کوجو بر روی شبکه اینترنتی فدراسیون فوتبال که زیر نظر فیفا و AFC است پخش کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.