نکته روز / همه عوامل باخت پارس جم در تبریز:تکروی،عدم تمرکز و البته اشتباهات فنی…

شناسه خبر: 12510
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397

پارس جنوبی جم در آغاز هفته هفتم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز که هیچ بردی را در کارنامه اش نداشت با شکست به پایان برد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی عوامل زیادی دست به دست یکدیگر داد تا مهدی تارتار و شاگردانش سومین باخت فصل را تجربه کنند.سرمربی پارس جنوبی جم که در این بازی از زوج نورمحمدی و لطفی استفاده کرده بود باز هم روی اشتباه حامد نورمحمدی خلی زود دروازه اش باز شد!

 

روی این گل علاوه بر شروع مجدد خوب دخسوس ،ناهماهنگی مدافعین بخصوص نورمحمدی که قبلا هم تکرار کرده مهمترین دلیل باز شدن دروازه گوهری جوان بودد! در این که شهرام گودرزی یک مدافع راست  کلاسیک نیست و در دو سال اخیر نقش یک آچار فرانسه را برای سرمربی تیمش ایفا کرده نباید شکی داشت.در یک خط جلوتر از گودرزی ،میربزرگی بازی کرد که در این بازی فقط پرتاب اوت کرد و بالاخره اخراج شد تا نشان دهد هنوز آن بازیکن تاثیرگذار لیگ یک و بادران نیست!

 

ماشین سازی بیش از ۳۰ دقیقه ده نفره بازی کرد اما تاکتیک مهمان جنوبی فقط ارسال ها و یا دل بستن به حرکات تکنیکی سف الهی بود که او هم در یک روز کم فروغ نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

بارها گفته ایم و نوشته شد که ابراهیم صالحی از زمانی که در سکان بوشهر فوتبال شروع کرد تا کنون بیش از آنکه یک مهاجم نوک تاثیرگذار و گلزن باشد ،یک وینگر سرعتی با پاهای بلند و کشیده است و فرار از کناره ها و “کات بک” کردن را به خوبی بلد است . صالحی که بیرون رفت خیال مهاجری و مدافعین ماشین سازی راحت شد و شاید اگر در زمین باقی می ماند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به شادکام داشت .شادکام به جای نوری و علیاری به جای صالحی اما هیچ کدام نتوانستند در حملات دروازه دخسوس را حتی تهدید هم کنند!

 

نورمحمدی،لطفی ،نقی زاده،نوری،میربزرگی،گودرزی از جمله بازیکنان بالای ۳۰ سال پارس هستند و شاید تارتار از بنزین سبز و بازیکنان جوان تر استفاده کند و حتی نیم نگاهی به تیم امید فصل گذشته پارس که نتایج خوبی گرفت ،داشته باشد بدون شک میزان دوندگی و سرعت تیمی نماینده استان بالاتر هم می رود.

 

پارس سومین شکست فصل را تجربه کرد اما نباید از مشکلات مالی که تمرکز بازیکنان و کادر فنی را از بین برده به سادگی گذشت! تیمی که پول ندارد و نمی تواند جیب بازیکنی را نان آور خانواده است پر کند براحتی آب خوردن آن حباب خوشبختی ترکیده و نتیجه اش تیمهایی مانند استقلال خوزستان و پدیده مشهد در فصول گذشته خواهد شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.