کریم زاده می خواهد نظر تارتار را جلب کند،جوان بوشهری در تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی پارس+عکس

شناسه خبر: 16855
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1397

متین کریم زاده بازیکن بوشهری پارس جنوبی جم این روزها در تمرینات تیم جدیدش بیش از هر زمان دیگری با انگیزه کار میکند تا بتواند نظر مهدی تارتار سرمربی جمی ها را به خود جلب کند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این جوان چپ پا و بدون حاشیه بوشهری که دو سالی در تیم بزرگسالان شاهین حضور داشت اما کمتر به کار گرفته شد با این وجود یک بار هم به اردوی تیم ملی امید زیر نظر کرانچار دعوت گردید.کریم زاده حالا در کنار بازیکنان با تجربه ای مانند نوری،صالحی و پورامینی بدنبال کسب تجربیات جدیدی است و امید دارد بتواند در لیگ برتر برای نماینده استانش به میدان برود.

 

بعد از رفتن علی دشتی تعداد بازیکنان بومی حاضر در ترکیب پارس جنوبی جم به عدد دو رسید {صالحی و پورامینی} اما این ۲۰ ساله بوشهری از شاهین شهرداری جدا شد تا یک سهمیه بوشهری جدید و جویای نام به لیگ برتر اضافه شود.تارتار فصل گذشته کلی بازیکن جوان و گمنام مانند تیموری ،محمدی مهر و…در جم رو کرد و شاید یکی از جدیدترین انها همین کریم زاده بوشهری باشد.

 

دوشنبه پارس جنوبی جم در خانه به مصاف فولاد می رود و باید دید این بازیکن هم استانی اولین بازی رسمی اش را در ترکیب پارس انجام می دهد یا خیر؟!

 

عکس‌: مهدی مهران‌نژاد


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.