مهابادی سرمربی شهرداری ماهشهر:در مورد محمد محبی نوید ظهور یک بازیکن با استعداد در فوتبال ایران را میدهم،با یک یار کمتر این امتیاز برای ما خوب بود!

شناسه خبر: 12897
تاریخ انتشار: 08 مهر 1397

داوود مهابادی سرمربی شهرداری ماهشهر پس از تساوی خانگی مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت:آمده بودیم بازی را برد پشت سر بگذاریم.

 

وی ادامه داد:در شروع بازی دو موقعیت تک به تک را از دست دادیم و در لحظاتی که بازی متعادل بود اخراج بازیکن برای ما دردسرساز شد.طبیعی بود با توجه به ۱۰ نفره شدن تیم ما ،شاهین فشار بیشتری را بیاورد.

 

مهابادی در مورد شرایط تیمش بخصوص در نیمه دوم بازی تصریح کرد:سعی کردیم با یک یار کمتر بازی را کنترل کنیم .حریف رو به توپهای بلند آورد و قصد داشتند از کناره ها به گل برسند که دروازبان ما روز خوبی داشت.در مجموع با توجه به ۱۰ نفره شدن ما این یک امتیاز که اولین امتیازمان هم محسوب میشد برای ما خوب بود.

 

سرمربی شهرداری ماشهر گفت:غیر از صحنه دقیقه ۲ روی خردمند ،داور مسابقه عالی قضاوت کرد و شاید همان اخطار باعث شد تا ما ۶۰ دقیقه فشار زیادی را تحمل کنیم.تاکتیک تیم شاهین شهرداری روی کناره های زمین بخصوص حرکات محمد محبی متمرکز شده بود و من در مورد این بازیکن جوان بوشهری نوید ظهور یک بازیکن آینده دار و خوب در فوتبال ایران را میدهم.چند سال پیش در مورد مهدی قائدی هم همین حرف را زدم و حالا اگر در استقلال بیشتر به او میدان بدهند بیشتر دیده می شود.امیدوارم محبی هم تمرکزش فقط روی بازی باشد و قدر خود را بداند.

 

مهابادی در خاتمه گفت:امروز بازیکن تیم جوانان را بازی دادم،مطمئن باشید تیم ما با این یک امتیاز شرایط بهتری خواهد داشت و از این مکان جدول جدا خواهیم شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.