هفته چهارم لیگ دو ایرانجوان بوشهر۱ سردار بوکان۱ ایرانجوان همچنان در حسرت برد؛اینگونه تیمداری فایده ای دارد؟!

شناسه خبر: 12942
تاریخ انتشار: 09 مهر 1397

هفته چهارم لیگ دسته دوم برگزار شد و ایرانجوان بوشهر در خانه مقابل سردار بوکان به تساوی یک بر یک رضایت داد.
به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوان در این بازی خانگی باز هم با همان بازیکنان بازی گذشته و بدون حضور بازیکان جدید به میدان رفت .
باشگاه قدیمی بوشهر که همچنان نمیتواند بدهی های کمیته تعیین وضعیت را پرداخت کن و مشخص نیست تا کی این وضعیت ادامه دارد در حالی به مصاف سردار بوکان رفت که مجوز حضور دروازبان جوانش نیز در واپسین لحظات صادر شد تا بازیکنی درون دروازه قرار نگیرد!
بازی در شرایطی آغاز شد که بوکانی ها با توجه به آمادگی روانی بهتر استارت زدند و ایرانجوانی ها روی ضد حملات برای گلزنی تلاش داشتند.

در دقیقه ۳۲ روی یک ارسال دروازه ایرانجوان باز شد تا جوانان بومی استان در سخترین زمان ممکن موقعیتهای خوبی را توسط حسین قدرتیان دونده و پر جنب و جوش از دست داد.

نیمه دوم برای ایرانجوان بهتر آغاز شد و در ضد حملات موقعیات های بسیار خوبی را بدست اورد اما عدم دقت در زدن ضربات آخر سه امتیاز را از تیمی گرفت که نمیتواند از بازیکنان قدیمی و جدید خودش استفاده کند!

دوندگی های بازیکنان با تجربه ای نظیر محمد جواد ماهینی که متعصب تکل میزد و مرتب در حال جابجایی با عباس چاپی بود از نکات بارز مسابقه بود،هر چند نمیشود از بازی خوب خط دفاعی ایرانجوان بخصوص حسن پور نیز به سادگی گذشت.خط دفاعی به رهبری محمدی و حاجب با جاگیریهای مناسب اجازه موقعیت سازی به حریف اماده و با تجربه را نداد.
فرار تماشایی احمدی جوان و انرژیک در نیمه دوم یک پنالتی به همراه داشت تا احسان اسدزادی دروازه سردار بوکان را باز کند.

بازی در اختیار مهمان بود اما ضد حملات ایرانجوان باز هم میتوانست به گل برسد که اینگونه نشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.