ادعای جالب نانگ:آقای گل می شوم

شناسه خبر: 1349
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1396

آلویز نانگ بعد از درخشش در فولاد خوزستان، نفت تهران، تراکتورسازی و استقلال خوزستان لیگ هفدهم را با پیراهن پارس جنوبی آغاز کرده و در ۴ دیدار ابتدایی فصل یکی از بهترین بازیکنان تیم موفق مهدی تارتار به شمار می رود. نانگ در گفت و گو با ورزش سه درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می آید:

 

آقای گل می شوم

قبل از شروع فصل،من به دوستانم و مدیر برنامه ام می گفتم که برنامه ام این است که در این فصل ۲۰ گل به ثمر برسانم و با این چشم انداز وارد لیگ شدم ومطمعن هستم که تا پایان لیگ ۲۰ گل می زنم و آقای گل لیگ می شوم.

 

سرمربی تیم جاه طلب است

از روز اولی که با پارس جم تمرین کردم،احساس کردم که این تیم متفاوت از آن چیزیست که دیگران درباره اش فکر می کنند؛قبل از آمدنم به این تیم،خیلی ها من را ترسانده بودند که ممکن است این تیم شرایط خوبی نداشته باشد و مدعی قهرمانی نباشد و می گفتند که فوتبالت به چشم نمی آید ولی وقتی تمرینات را دیدم و با سرمربی تیم آشنا شدم و دیدم که چقدر سرمربی تیم جاه طلب است و برای موفقیت تیم تلاش می کند،مطمعن شدم که این تیم نتیجه خواهد گرفت.

 

درگیری خاصی نبود

درگیری لفظی ای که در آخرین بازی بین من و مدافعان حریف پیش آمد،چیز خاصی نبود و از این چیزها در فوتبال زیاد پیش می آید.

 

تیم ها به تعهداتشان عمل نمی کردند

مهم ترین هدفم این است که برای اولین بار یک سال کامل در یک تیم باشم؛علت این که هرچند وقت یک بار تیم عوض می کردم فقط به دلیل مشکلات مالی تیم ها و عمل نکردن به تعهداتشان بود.

 

به آب و هوای گرم عادت دارم

من بزرگ شده آفریقا هستم و به آب و های گرم عادت دارم ولی به نظرم روی یک فوتبالیست،نباید این چیز ها زیاد اثر بگذارد و باید بتواند در هر آب و هوایی بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

 

شرایط سخت استادیوم برای بقیه ی تیم ها

با هوادارانی که ما داریم،به نظرم در جم بازی کردن برای پرسپولیس و استقلال هم خیلی سخت خواهد بود.

 

خسوس عملکرد خیلی خوبی داشت

پنالتی را به نظرم بد نزدم ولی خسوس عملکرد خیلی خوبی داشت.من مطیع نظر سرمربی هستم و اگر ایشان بخواهند،برای زدن پنالتی پشت توپ می روم.

 

رفع دغدغه های کمیته پزشکی 

من چهار بار تست پزشکی در ایران دادم و به نظرم مشکل خاصی نبود و فقط می خواستند دغدغه هایی را که کمیته پزشکی دارد،برطرف شود که خوشبختانه برطرف شد.

 

حتما ۲۰ گل خواهم زد

همان طور که ذکر کردم،قبل از شروع فصل گفتم که ۲۰ گل در این فصل خواهم زد و حتما این کار را خواهم کرد.

 

سخن گفتن ایجنت های اروپایی از آزمون

مهاجمان خوب زیادی در ایران هستند؛برای مثال طارمی مهاجم خوبی است و کاوه رضایی که الان در بلژیک بازی می کند،فوروارد خوبی بود. و در کل ،فوروارد های ملی ایران هم بسیار خوب هستند؛مانند سرار آزمون که ایجنت های اروپایی از او سخن می گویند.

 

منشا فرصت طلب است

منشا بازیکن فرصت طلب و بسیار خوبی است که رفتار بسیار حرفه ای دارد و مطمئنم که او در پرسپولیس موفق خواهد بود.

 

رویای فورواردها

خوشبختانه هافبک های پارس جم فوق العاده هستند و برای هر فورواردی این رویا و نعمت است که با همچین هافبک هایی کار کند.

 

عملکرد خوب بازیکنان سال اولی

چیز بسیار عجیبی که برای من در این تیم وجود دارد این است که خیلی از این بازیکنان،سال اولی است که در لیگ برتر بازی می کنند اما با این وجود، عملکرد فوق العاده ای دارند.دوتا از هم بازی های سابقم در استقلال خوزستان، در این تیم هستند که با آن ها خیلی راحت هستم و این بازیکنان جدید هم استثنایی هستند و نمی توانم فقط یک نفر را نام ببرم که من را تحت تاثیر خود قرار داده باشد.

 

منبع:ورزش سه


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.