خبر روز: پایان بدهی های میلیاردی ایرانجوان با یوروهای پرتغالی

شناسه خبر: 38556
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1401

ایرانجوان بوشهر حدود یک ماه دیگر باید در رقابتهای مرحله نهایی لیگ دسته سوم شرکت کند .

تیم قدیمی و ریشه دار که طی سالهای اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. در کنفرانس خبری رئیس هیات فوتبال بوشهر از پرداخت بخش زیادی از بدهی های این باشگاه خبر داده شد.

گویا یورو های دریافتی از باشگاه پورتو پرتغال بابت مکانیزم مشارکت در انتقال مهدی طارمی در بدترین روزهای ایرانجوان حاوی یک خبر خوب بوده است و مبلغی حدود دو میلیارد تومان به ایرانجوانی ها رسیده است.

طبق اعلام دبیر هیات فوتبال بوشهر بخش بزرگی از بدهی های کمیته تعین وضعیت فدراسیون با همین پول پرداخت شده و حدود سیصد میلیون تومان از بدهی ها باقی مانده است. این در حالی است که طی سالهای گذشته حرف از بدهی های چند میلیاردی ایرانجوان مطرح بود و نظر می رسد کابوس بدهی های سنگین برای این تیم در حال خاتمه پیدا کردن باشد.اکنون بدهی ها کم شده و باید به شکلی تدبیر کنند که  اگر پولی باز هم از پرتغال به باشگاه ایرانجوان رسید برای تیمداری و هدف های بزرگتر هزینه شود !

باشگاهی با املاکی میلیاردی که در طی سالهای گذشته هیچ استفاده مثبتی از آنها نداشته اما اکنون مکانیزم مشارکت مهدی طارمی و باشگاه پورتو که نقد شد می توان امیدوار بود ایرانجوان با اندک بدهی ممکن راهی رقابتهای لیگ دسته سوم خواهد شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.