باز هم دستان جاسم! دروازبان سابق تیمهای شاهین و ایرانجوان با داماش گیلان به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی راه یافت

شناسه خبر: 13977
تاریخ انتشار: 09 آبان 1397

جاسم یاسر الهی دروازبان اصالتا خوزستانی و سابق تیمهای ایرانجوان خورموج،ایرانجوان بوشهر و شاهین شهرداری به همراه داماش گیلان راهی ۴ تیم برتر جام حذفی کشور شد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر جاسم یاسر الهی که ابتدای فصل و پس از صعود به همراه شاهین شهرداری به لیگ یک کشور از این تیم بوشهری جدا شد{ و شاید به عبارتی وی را نخواستند}،در این فصل محبوب شهر باران شده و درخشش خود را در داماش گیلان ادامه داده است.

 

این گلر خوش اخلاق در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل ماشین سازی تبریز خوش درخشید و با مهار ضربه پنالتی یکی از عوامل صعود تیم لیگ دویی به جمع ۴ تیم برتر این رقابتها شد.جاسم در طول بازی با واکنش های خود باعث شد تا تیم لیگ برتری در حسرت برد و صعود باقی بماند. داماش که هم اکنون در رقابتهای لیگ دو نیز صدرنشین است وبه همراه  این گلر خوزستانی که سابقه خوبی در تیمهای استان بوشهر را در کارنامه دارد تنها سه گل دریافت کرده،می خواهد برای سال دوم به همراه یک تیم صعود از لیگ دو به یک را تجربه کند.

 

یار الهی در خورموج و ایرانجوان این شهر چهره شد و در هر دو تیم پر طرفدار ایرانجوان و شاهین نیز خوش درخسید اما خصوصیات اخلاقی وی در طول سالهای حضورش در بوشهر همواره زبانزد بوده و هست.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.