این پنالتی گیر جسور و مستعد،روانشاد ستارگان را سربلند کرد

شناسه خبر: 14418
تاریخ انتشار: 23 آبان 1397

سبحان روانشاد دروازبان ۱۳ ساله باشگاه ستارگان بوشهر در رقابتهای نونهالان امسال خوش درخشید و با مهار ضربات پنالتی در بازی های مختلف لز جمله عوامل کسب مقام سومی شاگردان سجاد خلیلی لقب گرفت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این دروزبان خوش آتیه که امسال اولین بازی های رسمی خود را تجربه میکند در گرفتن ضربات پنالتی تبحر عجیبی دارد و با گرفتن چند ضربه پنالتی در بازی های مختلف نشان داده می تواند آینده خوبی را برای خودش رقم بزند.انعطاف بدنی و پروازهای تماشایی در کنار هوش بالای این گلر باعث شد تا دیده شود و حالا از وی به عنوان یکی از آینده های  فوتبال در بوشهر نام برده می شود.

 

استان بوشهر سالهاست هیچ گلر بومی درون دروازه تیمهای بزرگسالانش ندارد و نکته تاسف بارش این است که برای نفر دوم و حتی سوم نیز دست نیاز به سوی گلرهای غیر بومی دراز میکند.این در حالی است که استان بوشهر در دهه های گذشته مهد پرورش دروازبانان بزرگی بوده اما در حال حاضر در رده بزرگسالان به هیچ جوانی اعتماد نمی شود.

 

باید امیدوار بود با توجه کار جدی که روی پست دروازبانی  در رده های پایه صورت میگیرد ،بالاخره طلسم شکسته شود و در سالهای آتی شاهد  درخشش و حضور دروازبانان جوان هم استانی در تیمهای سطح اول باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.