یک سوژه از بازی ملوان و پارس/ رافخایی ۳۶ ساله!

شناسه خبر: 31084
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1399

بازی تیمهای ملوان انزلی و پارس جنوبی جم که با نتیجه ۱بر۰ به سود انزلی چی ها خاتمه یافت باز هم اتفاق جالب توجهی داشت که می تواند سوژه  باشد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وقتی گروه کاملا بومی ملوان را در اختیار گرفت و بازیکنان سابق، کادر مدیریتی و فنی تیم ریشه دار انزلی را بر عهده گرفتند حتی مو سپیدانی مانند ایراندوست هم در امور فنی پشت مدیر و مربی جوان شمالی ایستادند.

مازیار زارع در چند بازی نتایج خوبی را کسب نکرد و حتی خیلی شفاف استعفا داد اما پژمان نوری مدیر عامل از دوست چندین ساله خود حمایت کرد.

سرمربی جوان انزلی چی ها جلال رافخایی کمک مربی خود که در چند سال گذشته مهاجم ثابت ملوان بود و به تازگی فوتبال را کنار گذاشته به لیست تیمش اضافه کرد تا مهاجم ۳۶ ساله ملوان بار دیگر در مستطیل سبز حاضر شود.رافخایی در دقیقه ۶۵ به بازی آمد و تیمش در دقیقه ۷۰ به گل رسید.

انزلی و فوتبالش همانقدر که غیر بومی ها برایش تلاش کرده اند که قابل تقدیر است اما باز هم قدر خودی ها را میدانند حتی اگر سن و سالی از آنها گذشته باشد.حال باز هم یک عقب گرد به سمت جنوب و بوشهر بزنید.در سالهای اخیر با برخی بازیکنان باتجربه خودی و بوشهری چه کردند! درد و دلهای مصطفی احمدی بازیکن مصدوم شاهین را شنیده اند! باز هم گلی به جمال کمالوند که در مصاحبه هایش اسمی از مهاجم مصدومش می آورد.

بازی دادن جلال رافخایی و پشت گرمی که در فوتبال انزلی به خودی ها میدهند باید برای برخی در همین استان الگو باشد !


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.