پورامینی ! نه مسلمان حریفش بود نه حدادی فر، او برای تارتار یک تیم است

شناسه خبر: 14860
تاریخ انتشار: 06 آذر 1397

بردن ذوب آهن اصفهان یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی بود که شاگردان تارتار به خوبی از عهده ام بر آمدند تا رتبه پنجم جدول برای تیمی که دومین سال حضورش را در لیگ برتر سپری میکند ،تثبیت شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در روزی که لجاجت مدیر عامل اصفهانی باعث شد تا از دیدن پخش زنده بازی محروم شویم اما خبرنگار فوتبال بوشهر که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان حاضر بود از بازی کم نقص حسین پورامینی خبر داد.حسینی، بوحمدان،مسلمان و حدادی فر هر کدام سالهاست در لیگ برتر ما بازی میکنند و بازیکنان با تجربه ای هستند اما قلب تپنده تیم تارتار مانند ساعت منظم کار میکرد و همین باعث شد تا سرمربی جدید ذوبی ها کاپیتان اول تیمش و البته دو بازیکن خارجی دیگر را تعویض کند.

 

پورامینی دومین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه میکند و حالا در اوج دوران آمادگی است اما امسال هم ثابت کرد با وجود پیشنهادات جذاب به تیم استانش وفادار مانده تا در دومین سال نتیجه ای بهتر از فصل گذشته را کسب کنند.

هافبک طراح و دونده پارس جنوبی جم که برایش فرقی ندارد رو به جلو بازی کند یا مقابل چهار مدافع تیم را هدایت کند در این بازی اجازه بازیسازی به هافبک های طراح ذوب آهن را نداد تا آنها برای رسیدن به گل رو به ارسالهای بلند بیاورند و این همان چیزی بود که دو مدافع بلند زن پارس یعنی بنگر و لطفی می خواستند!

 

پسر محجوب برازجانی که خیلی کم مصاحبه میکند و بیشتر در میدان مسابقه حرفهایش را می زند در این بازی آنقدر تکل زد و دوید تا همچنان یک عنصر کاملا موثر برای تیمش باشد. پورامینی در این بازی سنگین بارها با تکلهای شدید بازیکنان ذوب مصدوم شد و از زمین خارج گردید اما با تعصب مثالزدنی به بازی برگشت و حال اینکه مهدی تارتار خیلی او را دوست دارد و در هر شرایطی از پورامینی بازی میگیرد نشان از توانایی های بالای وی است که لقب فرمانده شجاع تارتار برازنده وی می باشد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.