هفته پانزدهم لیگ یک/ ملوان ۰ شاهین شهرداری ۰/ یک امتیاز مهم با دستان طلایی نعمتی

شناسه خبر: 15013
تاریخ انتشار: 11 آذر 1397

هفته پانزدهم لیگ دسته اول برگزار شد و شاهین شهرداری به یک تساوی خارج از خانه دست یافت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاهینی ها که راهی انزلی شده بودند در زمین نه چندان مناسب و گل آلود ورزشگاه تختی انزلی با همان ترکیب بازی قبل به مصاف ملوان رفتند.

شاگردان محمد احمدزاده در دیداری خانگی به میدان رفتند اما باز هم موفق به کسب سه امتیاز نشدند. ملوانان که به همه امتیازات این دیدار خانگی نیاز داشتند در حالی به مصاف شاهین بوشهر رفتند که محمود فکری، سرمربی بوشهری ها به دلیل محرومیت، از روی سکوها به هدایت تیمش می پرداخت.انزلیچی ها به دلیل نیاز به پیروزی از ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند و به رهبری پژمان نوری سرعت حملات خود روی دروازه تیم حریف را تنظیم می کردند. در نیمه اول ملوان به گل رسید اما داور مسابقه به درستی اعتقاد داشت خطایی روی نعمتی انجام شده تا بازی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز همانطور که قابل پیش بینی بود انزلی چی ها فشار خود را به حداکثر رساندند تا بتوانند به هدف برسند. البته در این نیمه کاملا مشخص بود که محمود فکری نیز به بازیکنانش اجازه خروج از زمین خودی را داده است چرا که در میان حملات پیاپی ملوانی ها، بازیکنان شاهین چند بار موفق شدند با ضدحملات خطرناک خود چند بار تا پای فروپاشی دروازه تیم میزبان نیز پیش بروند اما در نهایت این اتفاق نیز نیفتاد تا همچنان قفل دروازه ها بسته بماند.

یک ضربه پنالتی از روی خطای هند مدافع شاهین نصیب ملوانان شد و مهاجم سابق پیکان یعنی شهریار مغانلو پشت این توپ ایستاد تا گل سه امتیازی انزلی چی ها را به نام خود بزند اما او نیز نتوانست از این فرصت استفاده کند و گلر شاهین موفق به مهار این توپ مهم شد تا آب سردی روی سر ملوانی های حاضر در میدان ریخته شود.

 

نعمتی که هفته هاست مرد اول دروازه بوشهری ها شده با ثبت ایک کلین شیت می رود تا یک رکورد خوب را برای خود داشته باشد.این تساوی خارج از خانه شاگردان فکری را ۲۷ امتیازی کرد و همچنان در صدر نگه داشت.

 

دانیال ماهینی بازیکن سرباز و بوشهری ملوان انزلی که از کمند مصدومیت به تازگی رها شده در نیمه دوم برای تیمش به میدان آمد و در حملات انزلی چی ها شکرت می کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.