هفته پنجم لیگ برتر / استقلال خوزستان ۰ پارس جنوبی جم ۱ / صدرنشینی ،پاداش شگفتی سازان لیگ

شناسه خبر: 1555
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1396

فوتبال بوشهر / استقلال خوزستان  ۰            پارس جنوبی جم  ۱

 

هفته پنجم لیگ برتر، ۲ شهریور ۱۳۹۶ ، ورزشگاه غدیر؛

تماشاگر:حدود ۸۰۰نفر

 

داور:پیام حیدری     کمکها:محمد رضا منصوری    رحیم حاجیلو

 

اخطار:امید سینک{پارس جنوبی جم} 

حکیم نصاری ،طالب ریکانی،علی زندوی{استقلال خوزستان}

 

اخراج:

 

گلها:امید سینک {۶}برای پارس جنوبی جم

 

 

 

پارس جنوبی جم:  محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، میثم تیموری، فرشاد محمدی، میثم نقی زاده، حسن پورامینی، علی دشتی{۶۲احسان تاییدی}، امید سینگ، آلویس نانگ{مهدی زبیدی۹۰} و ابراهیم صالحی{۵۱امیر ارسلان مطهری} 

 

سرمربی:مهدی تارتار

 

 

استقلال خوزستان :وحید شیخ ویسی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، علیرضا زندوی، فرامرزی،میثم دورقی، حکیم نصاری، تاوادزه، جونیور{۸۰حسین صادقی}، رضا کرملاچعب{۴۶طالب ریکانی} و یونس دلفی

 

سرمربی:عبدالله ویسی

 

 

 

شرح بازی:پارس جنوبی جم در هفته پنجم لیگ برتر موفق شد یک پیروزی ارزشمند را کسب کند و به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد .

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان مهدی تارتار در حالی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفتند که نتایج این هفته لیگ برای نماینده شایسته استان بوشهر خبر از یک اتفاق خوب میداد.در این بازی پارس جنوبی جم با همان شیوه همیشگی و با استفاده از دو مهاجم مرکزی به میدان امد.میزبان اهوازی که برای برد به این میدان پا گذاشته بود سعی داشت با استفاده از بازیسازی حکیم نصاری و فرارهای دو مهاجم خود یعنی کرم الله جعب و دلفی به گل برسد که خط دفاعی و دروازبان پارس جنوبی جم در یک روز خوب اجازه گلزنی به آنها را ندادند.

 

در دقیقه ۶ بازی امید سینک پشت یک ضربه کاشته قرار گرفت و موفق شد یکی از گلهای زیبای لیگ را از فاصله ۳۰ متری به ثمر برساند.بعد از گل شاگردان ویسی سعی داشتند به گل برسند اما نداشتن برنامه ای خاص و البته بازی فکورانه پارس جنوبی جم مانع از کامیابی آنها شد.نیمه اول با همین یک گل خاتمه یافت تا هر دو مربی برای نیمه دوم اندیشه هایی داشته باشند .

 

پارس جنوبی جم که حالا صاحب یک ترکیب همگون و کاملا مشخص شده نیمه دوم را برتری آغاز کرد و حتی ضربه علی دشتی به تیر دروازه خورد تا استقلال خوزستان در خانه اش احساس آرامش نکند!در نیمه مربیان پارس جنوبی جم بازی را نگه داشت و هر زمان خواست برای ضد حملات دست به کار شد اما نانگ در خط حمله روز پر فروغی را پشت سر نگذاشت .حسین پورامین و نقی زاده به خوبی بازی را اداره کردند تا اولین کلین شیت فصل به همراه صدرنشینی در لیگ برتر برای تیم خوش آتیه تارتار رقم بخورد.خط دقاعی پارس جنوبی جم که حالا سایه اومانیا را نیز کنار خود دارد بدون اشتباه عمل کرد تا رقابت در این خط نیز به حداکثر برسد.

 

پارس جنوبی جم اکنون ۱۳ امتیازی است و برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان بوشهر بر صدر جدول لیگ برتر تکیه زده  و با روحیه ای خوش به تعطیلات ۲۰ روزه یا همان سکته خطرناک لیگ برتر خواهد رفت!

 

 

بهترین بازیکن:امید سینک {با تقدیر از محسن فروزان}هافبک هندی ایرانی پارس جنوبی جم یک گل زیبا به ثمر رساند و بارها موفق شد از حریف خطا بگیرد.محسن فروزان دروازبان با تجربه جمی ها ،بالاخره در  بازی پنجم تیمش موفق شد کلین شیت انجام دهد و یک روز بدون اشتباه را پشت سر گذاشت.

 

 

 

درحاشیه:

 

ابراهیم صالحی که مشخص است با پای درد بازی میکند،دقیقه ۵۱ جای خود را به مطهری خرید جدید پارسی ها داد.

 

امید سینک که سابقه بازی در استقلال خوزستان را دارد،بعد از گلزنی به تیم سابقش خوشحالی نکرد!

 

صالحی مهاجم بوشهری که دو فصل موفق را در اهواز کنار ویسی تجربه کرده بود،پیش از آغاز بازی به سمت ویسی  رفت و از او رخصت گرفت.

 

سلمان بحرانی هافبک بوشهری استقلال خوزستان در این بازی به میدان نیامد و روی نیمکت نشسته بود.

 

حدود ۱۰۰ هوادار جمی که به اهواز امده بودند با تشویق های بی امان خود شاگردان تارتار را تشویق میکردند.

 

طرفداران پارس جنوبی جم در چند صحنه داور بازی را با لقب داور آسیایی تشویق میکردند که در نوع خود جالب بود.

 

بعد از ثبت این پیروزی در پایان هفته پنجم لیگ برتر ،بهترین خط حمله لیگ برتر به شاگردان تارتار با ۱۱ گل زده تعلق گرفت.

 

پارس جنوبی جم در حالی صدرنشین شد که بازیکنان این تیم تا کنون مبلغ پیش قراردادهای خود را دریافت نکرده اند و گفته می شود هفته آینده پول انها واریز خواهد شد!

 

نیمه دوم این دیدار ۷ دقیقه وقت اضافه داشت!

 

فریاد های روشنایی سرپرست محروم استقلال خوزستان از پای گیرنده های تلوزیونی شنیده میشد!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.