شاهین شهرداری و این همه جواهرات گرانقیمت،قدرش را بدانید!

شناسه خبر: 15640
تاریخ انتشار: 02 دی 1397

تیم امید باشگاه شاهین شهرداری بوشهر همچنان به روند مطلوبش در چند ماه اخیر ادامه داد و این بار با ثبت سه گل موفق شد شهباز اهواز را شکست دهد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در تیمی که شریفی جوان آماده کرده بعضی بازیکنان مستعد به شکل ویژه ای درخشش داشته اند که هر کدام در صورت ادامه همین روند تبدیل به سرمایه های جدید فوتبال بوشهر خواهند شد. شاید صعود به دور دوم باعث شود ستاره های تیم شریفی کادر فنی تیم ملی امید ایران را مجبور کنند برای دیدن بازی های این تیم یکدست به بوشهر بیایند.

 

محمد مشایخ جوان ترکه ای و بلند بالایی که در نقش یک هافبک حالا آقای گل تیمش محسوب می شود ،یکی از بهترینهای امیدهای شاهین بشمار می رود و شاید جایش در تیم بزرگسالان خالی است! او خوب پاس می دهد و در حملات اضافه می شود تا نشان دهد برای دیده شدن از انگیزه های لازم برخوردار است.هافبکی با قابلیت بازی فیزیکی و موفق در نبردهای هوایی فوتبال بوشهر را به ظهور پدیده ای جدید امیدوار میکند.

 

متین کریم زاده  که او را  از تیم بزرگسالان برای کمک به امیدها می آورند و اتفاقا گلهای حساسی به ثمر رسانده است.یک چپ پای خوش تکنیک که پاهای کشیده و شوتهای در حرکت او می تواند قفل هر دروازه ای را باز کند.

زدن سه گل و گرفتن دو پنالتی کارنامه کریم زاده جوان را پر بار تر کرده است.در همین تیم مهران حاجب که او را مهندس لقب داده اند ،۵ پاس گل داده یا علی رییسی خوش آتیه با زدن ۷ گل نشان داده چه تیم خوبی برای آینده این باشگاه در حال ساختن است به شرط آنکه زود وارد چرخه بازی های لیگ یک شوند.

کم گل خوردن یکی دیگر از عادت های خوب ابراهیم شریفی است که صادق غریبی در قلب دفاعی یک دژ امیدوار را برای شاهینی ها رقم زده است.

این همه جوان و این همه خوشبختی یعنی داشتن جواهراتی گرانقیمت برای یک باشگاه ، که اگر خوب هدایت شوند در آینده ای نه چندان دور ستاره های میلیاردی فوتبال ایران لقب خواهند گرفت و فوتبال بوشهر از داشتن آنها لذت خواهد برد.

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.