هت تریک وفایی و شاگردانش در قهرمانی نونهالان استان

شناسه خبر: 16361
تاریخ انتشار: 29 دی 1397

هت تریک نونهالان شاهین شهرداری بوشهر در قهرمانی لیگ استان بوشهر

رقابتهای لیگ قهرمانی نونهالان (زیر ۱۴ سال) استان بوشهر که با حضور ۱۸ تیم در ۴ گروه از اواخر آبان ماه آغاز شد با قهرمانی تیم شاهین شهرداری بوشهر پیان یافت.

دیدار فینال رقابتها روز جمعه ۲۸ دی ماه بیم تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد و این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود سفید پوشان بوشهری پایان یافت.

در این دیدار پارس جنوبی خیلی زود و در همان دقیه یک بازی با گل یزدان بهرام پور از حریف پیش افتاد اما شاگردان میثم وفایی خیلی زود به بازی برگشتند و در دقایق ۵ و ۱۱ بازی توسط علیرضا دشتبان و ابوالفضل پژمان پیش افتادند. بازی مهیج این دو تیم در ادامه نیز زیبا و هجومی دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۷۹ مهدی زمانپور با شوتی سنگین سومین گل تمیش را به ثمر رساند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر با هدایت میثم وفایی مربی جوان و آینده دار خود برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ استان شدند و در ۸ بازی خود ۶ پیروزی ، ۳ تساوی، یک باخت، ۳۳ گل زده و ۸ گل خورده داشتند.

در پایان این رقابتها از طرف هیات فوتبال استان بوشهر ، میثم وفایی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر به عنوان مربی برتر ، بابک کشتکار به عنوان سرپرست تیم شاهین چاهکوتاه به عنوان سرپرست برتر و ابوالفضل پژمان کاپیتان تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر به عنوان آقای گل رقابتها معرفی شدند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.