گزارش:غزال تیزپای بوشهر را دریابید!

شناسه خبر: 16449
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1397

غزال تیزپای بوشهر را دریابید !

هرازگاهی با تعدادی از همکاران عزیز شیلاتی و پیشکسوتان همچون: حسن حیدری ، ابراهیم مشایخ ، ولید صفری ، علیرضا کامیاب ، علیرضا زائری ، عزیز دشتی دوست ، محمد تخشا ، اسماعیل علیباشی و … به دیدارش می رویم .
اما این بار نیز به دستور ژنرال فوتبال بوشهر ( استاد ابراهیم خان فرهمند ) سعادتی نصیبمان شد که در رکاب عزیزانی همچون ؛ مهدی نهاری ، عبدالحسین قلندرپور ، علیرضا چاپی پور ، ماندنی مظلوم زاده و سهراب عبدی زاده به خدمتش برسیم که روزگاری مربی و همبازیش بودند .

غزال تیزپای بوشهر در دهه شصت ، بازیکنی که در مستطیل سبز سرعت مثال زدنی بود و وقتی که پا به توپ میشد به سرعت باد حرکت می کرد و خود را به دروازه حریف می رساند و به راستی دویدن ، سرعت و حرکتش هم به فامیلیش می آمد. ” رضا بادپا ” ، پیشکسوت فوتبالی تیم های کارگر و قدس بوشهر.

افسوس که چندین سال است خانه نشین شده و فقط با یاد و خاطره آن روزها و دیدارهای دوستان دلخوش است.
مهربانی هست سیب هست ایمان هست
آری تا شقایق هست زندگی باید کرد.🌹

هرچند هیچ توقع و انتظاری از شخصی و یا مسئولی ندارد اما واقعا جادارد که درک کنیم ، دریابیم و حمایت جدی کنیم این نمونه از پیشکسوتان که به حق برای فوتبال ما زحمت کشیدند و استخوان خرد کردند.
بسیار سخت و دردناک است دیدن اینان ، در چنین وضعیتی !!!

اینجاست که باید گفت :
ای قـوم بــه حج رفتـه کجایید کجایید
معشــوق همیــن جـاست بیایید بیایید
معشــوق تــو همسـایه و دیــوار به دیوار
در بادیه ســـرگشته شمـــا در چــه هوایید!!!

درآخر لازم است هزاران آفرین و بهترین درودها نثار کرد به خانواده اش و به خصوص همسر گرامی و خستگی ناپذیرش که در پرستاری و مراقبت ” آقا رضا ” سنگ تمام گذاشته و خم به ابرو نیاورده است .🌹
✍ ؛ رضا سیاهوشی


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.