نکته روز:۲۱۴ روز مربی گری فکری روی نیمکت شاهین شهرداری و تنها ۳۰ میلیون تومان دریافتی؟ باور کنیم!

شناسه خبر: 16833
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1397

ماجرای جدایی محمود فکری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هر روز ابعاد جدیدی به خود میگیرد .

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی حالا دیگر سابق شاهینی ها که اکنون در تمرینات پرسپولیس پاکدشت حضور دارد در مصاحبه های اخیر خود بارها اعلام کرده که تنها ۶درصد قرارداد خود را دریافت کرده و مشکلات مالی مهمترین دلیل جدایی او از تیم بوشهری بوده است!

 

در این میان یادآوری برخی نکات هم در نوع خود جالب توجه است ،ابتدا به این نکته دقت کنید:هفتم تیر ماه امسال محمود فکری رسما به عنوان سرمربی باشگاه شاهین شهرداری معرف شد و کار خود را با یک عکس یادگاری آغاز کرد.نهم بهمن ماه ۹۷ پایان کار فکری در بوشهر بود که گفته می شود وی در این شب از بوشهر خارج شده است و در حقیقت پایان همکاری ۲۱۴ روزه کاپیتان سابق استقلال با بوشهری ها در لیگ دسته اول را باید اعلام کنیم.

 

نکته دوم این همکاری ۲۱۴ روزه را باید در صحبتهای وحید واعظی دنبال کرد که در مصاحبه های رادیویی و تلوزیونی خود اعلام کرده روز بازی مقابل شهرداری تبریز مبلغ ۳۰ میلیون تومان به حساب فکری واریز شده تا حدود هفت و نیم درصد از قرارداد ۴۰۰میلیون تومانی قرارداد سرمربی شاهین شهرداری پرداخت شده باشد.

با این حساب یعنی سرمربی سابق شاهین شهرداری از زمان حضورش در بوشهر تا هفته بیستم این رقابتها هیچ پولی از قراردادش را دریافت نکرده است؟ به نظر شما در این شرایط که فکری به دلیل مشکلات مالی شاهین را رها کرد و راهی پرسپولیس پاکدشت شد ،اهالی فوتبال بوشهر باید باور کنند که فکری در این ۲۰ هفته هیچ پولی بابت قراردادش از شاهینی ها دریافت نکرده است و حدود ۲۰۰ روز مجانی برای باشگاه بوشهری مربی گری کرده ؟؟!

 

اگر محمود فکری در این ۲۰۰ روز مجانی و بدون دریافت قرارداد کار کرده که واقعا باید از او تقدیر کرد ،اما مدیر عامل جدید شاهین شهرداری و برخی اعضای شورای شهر هم حرفهایی مطرح کرده اند که سرمربی همان روز اول نقدا دریافتی داشته و ….در این میان کاش و ای کاش همه طرفهای دخیل در این ماجرا یک بار برای همیشه با صداقت با مردم حرف بزنند، برای ما همین کافیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.