هفته ۲۲ لیگ دسته دوم/ ایرانجوان بوشهر ۳ استقلال اهواز ۰ / ایرانجوان بالاخره یک پله در جدول بالا آمد

شناسه خبر: 17611
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1397

هفته بیست و دوم لیگ دسته دو با برد خانگی ایرانجوان بوشهر خاتمه یافت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در این بازی که به میزبانی ایرانجوان برگزار شد ،شاگردان حمید کللی فرد با ارائه یک بازی منطقی و هجومی استقلال اهواز را شکست دادند و این برد آنها برای اولین بار از قعر جدول در این فصل جدا کرد.

 

در نیمه اول و بیست دقیقه ابتدایی دروازبان ایرانجوان توپی را لمس نکرد و بازی یکطرفه به سود میزبان در جریان بود تا این حمید نادری قدر پاس داوود جنه را به خوبی دانست و اولین گل بازی را وارد دروازه استقلال اهواز کرد.بعد از این گل اهوازی از بازی تاخیری رها شدند و سعی در جبران گل خورده داشتند اما خط دفاعی ایرانجوان به رهبری مشایخ و باغبان بدون اشتباه کار کرد.

 

در نیمه دوم باز هم داوود جنه بال راست سرعتی بوشهری خوب کار کرد و با ارسالی دقیق برای نادری باعث شد تا مهاجم آماده ایرانجوانی ها دومین گل خود و تیمش را در این بازی به ثمر برساند.حمید کللی فرد در نیمه دوم رضا حسن پور،علی مولایی و عباس چاپی را به میدان فرا خواند و همچنان برای گلهای بعدی مقابل تیم بحران زده استقلا اهواز برنامه داشت تا اینکه رضا سلیمانی با تجربه با شوتی زمینی برای بار سوم ایرانجوان را صاحب گل کرد.

 

این برد ایرانجوان بوشهر را ۱۵ امتیازی کرد و به لطف تفاضل بهتر نسبت به مس نوین کرمان یک پله برای اولین بار در این فصل صعود در جدول را تجربه کردند.

 

در حاشیه این دیدار:       

این بازی با تاخیر ۱۵ دقیقه ای آغاز شد ،حتی درهای استادیوم شهید بهشتی ۱۰ دقیقه مانده به ساعت سه باز شد!

 

محمد جواد ماهینی مدافع مصدوم ایرانجوانی ها که از یک حادثه سنگین رانندگی جان سالم بدر برده است در جایگاه ویژه حضور داشت و با گردنبند مخصوص نظاره گر بازی همبازیانش بود.او بعد از هر گل ایرانجوان به شدت خوشحالی خودش را ابراز میکرد.

 

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال بوشهر در جایگاه حضور داشت و ناظر برد تیم استانش بود.

 

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری و بعضی از بازیکنان شاهین نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

 

خضر باغبان مدافع بومی ایرانجوان از دقیقه ۱۵ با مصدومیت شدیدی مواجه شد اما ۹۰ دقیقه با تعصب مثالزدنی در قلب دفاعی ایرانجوان بازی کرد.

 

اندک هواداران ایرانجوان بعد از برد تیمشان به شدت بازیکنان تیم را تشویق کردند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.