خطیبی پس از سقوط ایرانجوان :زمانی که ایرانجوان را تحویل گرفتم هیچ شناختی از این تیم نداشتم!

شناسه خبر: 9501
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: من زمانی تیم ایرانجوان بوشهر را تحویل گرفتم که هیچ شناختی از این تیم نداشتم و در شرایط بحرانی تیم تحویل من شد.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از تسنیم؛ حسین خطیبی عصر امروز پس از پیروزی تیم ایرانجوان بوشهر در مقابل مس کرمان با اظهار تاسف از  وداع این تیم با جام آزادگان اظهار داشت: این تلخ‌ترین بازی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول بود.

وی با تاکید بر تقویت داوری در لیگ دسته اول جام آزادگان تصریح کرد: متاسفانه در بازی‌های گذشته  از لحاظ داوری، ایرانجوان متضرر شد و امروز با پیروزی در مقابل مس  کرمان نتوانستیم در لیگ دسته اول ماندگار شویم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر، مشکل این تیم را عدم مدیریت و نبود پشتوانه سازی برای ماندگاری در لیگ آزادگان عنوان و خاطرنشان کرد: من زمانی تیم ایرانجوان بوشهر را تحویل گرفتم که هیچ شناختی از این تیم نداشتم و در شرایط بحرانی تیم تحویل من شد.

خطیبی، با بیان اینکه شرمنده هواداران ایرانجوان بوشهر هستم تصریح کرد: متاسفانه شرمنده هواداران تیم ایرانجوان شدم که نتوانستم این تیم مردمی را در لیگ دسته اول ماندگار کنم.

وی، با تاکید بر حمایت مسئولان از تیم ایرانجوان بوشهر گفت: از مسئولان استان بوشهر تقاضا می‌کنم تیم ایرانجوان بوشهر را به حال خود رها نکنند و در فصل آینده همچون گذشته این تیم حمایت شود تا با انگیزه بتواند به لیگ دسته اول بازگردد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر افزود: تیم ایرانجوان بوشهر از لحاظ داوری یکی از تیم‌های مظلوم در لیگ دسته اول بود که چندین بار برای این تیم پنالتی گرفته نشد و متاسفانه نتوانست از حق خود در جام آزادگان دفاع کند.

خطیبی، تاکید کرد: مسئولان برای تحقق اهداف هواداران برای این تیم تلاش کنند تا دوباره به رونق گذشته بازگردد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.