از ایرانجوان چه خبر؟!

شناسه خبر: 34670
تاریخ انتشار: 04 آبان 1400

اردوی آمادگی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در حالی آغاز شد که تیم بدون یک جلسه تمرین راهی تهران شد تا تمرینات زیر نظر خرمزی آغاز گردد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها که فصل را با برخی بدهی های انباشته از سالهای گذشته به پایان بردند و بعد از یکی سری حرف و حدیث های بی فایده در مورد هیات مدیره ،به یک باره اردوی تهران در نظر گرفته شد .

از این نظر که تهران برای برگزاری بازی های دوستانه و محک خوردن تیم جای مناسبی است می تواند منطقی باشد اما برای تیمی که سال گذشته چند بار تمرینات آن تعطیل شده ، حتما اتفاقات جالبی رخ داده که می تواند در تهران اردوی تدارکاتی برگزار کند.

در این اردو بازیکن بزرگسالی همراه تیم بوشهری نیست و فقط بازیکنان زیر بیست و سه سال و امیدها مشغول تمرین هستند. تیمهای پایه این باشگاه وضعیت بهتری به خود گرفته و سال گذشته چند بازیکن جویای نام زیر نظر خرمزی در کنار باتجربه ها حضور داشتند .هر چند از گوشه و کنار خبرهای ضد و نقیض پیرامون افرادی که به اسم اسپانسر کنار تیم آمده اند هم شنیده می شود و البته هنوز رسما اعلام نشده که ماجرای پول پورتو به کجا رسید و آیا بهتر نبود هزینه اردوی تهران {البته اگر توسط باشگاه پرداخت شده باشد}برای پرداخت بدهی ها در نظر گرفته میشد و از همین استان باز هم بازیکنان با کیفیت مثل همیشه در ایرانجوان رشد و پیشرفت کنند!

ایرانجوان در حالی وارد هفتاد و سومین سال تاسیس خود می شود که املاک این باشگاه می توانست و می تواند تبدیل به سرمایه عظیمی برای تیمداری باشد اما سالهاست که در این مورد اتفاق جدید و مثبتی رخ نداده است!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.