وزیری :تعطیلی تمرینات ایرانجوان یک سوتفاهم بود!

شناسه خبر: 4046
تاریخ انتشار: 05 آبان 1396

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: وجود برخی سو تفاهم ها در بین بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر منجر به تعطیلی تمرین های این تیم شد بود که اکنون برطرف شد.

به گزارش پیام عسلویه علی وزیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته در نشستی که با بازیکنان تیم برگزار کردیم درخواست های آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: به دلیل وجود برخی سوتفاهم ها ۲ جلسه تمرین تیم بزرگسالان ایرانجوان بوشهر تعطیل شده بود که در قالب نشستی که با آنها داشتیم این سوتفاهم ها برطرف شد.

وزیری ادامه داد: این تیم امروز نیز از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور با تیم گل ابریشم دیدار می کند که برای این دیدار نیز محروم و مصدومی نداریم و با تمام توان مهیای رویارویی با آنها هستیم.

وی در ارتباط با اینکه ایرانجوان با ترکیب اصلی به میدان می رود گفت: این امر در حیطه وظایف کادرفنی است و آنها تصمیم می گیرند که با کدام بازیکنان مقابل حریف حاضر شوند.

وزیر در ارتباط با مشکلات مالی تیم ایرانجوان بیان کرد: هر تغییر تشکیلات در یک تیم همانند زلزله پس لرزه هایی دارد که ایرانجوان نیز فارغ از این پس لرزه ها نیست.

وی در ارتباط با تجمع تیم های پایه ایرانجوان مقابل دفتر این تیم اظهار داشت: مشکلی برای فعالیت رده های سنی پایه ایرانجوان وجود ندارد و آنها با قدرت به کار خود ادامه می دهند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.