نیرو زمینی تهران با مدافع تنگستانی مدعی جدی صعود به لیگ یک

شناسه خبر: 17627
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1397

همان طور که در گروه الف بازی ها حاشیه امنیت برای تیم صدرنشین از بین رفته است و تیم داماش گیلان به دوامتیازی صدرنشین یعنی خوشه طلایی رسیده است در گروه ب هم تیم های نیروی زمینی که توسط امید رضا روانخواه هدایت می شود و پاس همدان به دو امتیازی تیم آرمان گهر سیرجان رسیدند.

 

حسین بازیاری مدافع تنگستانی و سابق استقلال خوزستان نیز در برد خارج از خانه تیمش مقابل بعثت کرمانشاه به میدان امد و در این سه امتیاز شیرین سهیم بود.بازیاری به عنوان سرباز در این تیم شاگرد امید روانخواه شده است.

 

در بازی های این هفته آرمان گهر سیرجان که در صدر جدول قرار دارد در خانه تیم خیبر با نتیجه یک بر یک متوقف شد و این بهترین فرصت برای دیگر تیم  های مدعی بود که خود را به صدر جدول نزدیک کنند. نیروی زمینی با برتری ۳-۱ در خانه تیم بعثت کرمانشاه ۳۳ امتیازی شد و به دو امتیازی تیم صدرنشین رسید. پاس برای اینکه در کورس صعود باقی بماند در یک جدال سخت و نفس گیر تیم نفت امیدیه را با نتیجه دو بر یک برد تا این تیم هم ۳۳ امتیازی شود. در چهار هفته باقی مانده بازی ها آرمان گهر، نیروی زمینی و پاس همدان رقابت سختی برای صعود به دسته اول خواهند داشت.

 

لیگ ۲ در دو گروه ۱۳ تیمی دنبال می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم و مجموعا سه تیم راهی دسته اول می شوند. در حال حاضر جدول رده بندی بازی های از این قرار است: ۱-آرمان گهر سیرجان (۳۵ امتیاز) ۲-نیروی زمینی تهران (۳۳ امتیاز) ۳-پاس همدان (۳۳ امتیاز) ۴-نفت و گاز گچساران (۲۹ امتیاز) ۵-شهرداری بندرعباس (۲۹ امتیاز) ۶-نفت امیدیه (۲۸ امتیاز) ۷-بعثت کرمانشاه (۲۷ امتیاز) ۸-شهرداری فومن (۲۷ امتیاز) ۹-استقلال رامشیر (۲۴ امتیاز) ۱۰-پرسپولیس گناوه (۲۳ امتیاز) ۱۱-خیبر خرم آباد(۲۳ امتیاز)۱۲-شهدای بابلسر(۲۲ امتیاز) ۱۳-مس شهر بابک (۱۷ امتیاز)


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.