اسم جدیدی که وارد فهرست گلزنان لیگ برتر شد:متین کریم زاده با ۱۹ سال و ۹ ماه از استان بوشهر!

شناسه خبر: 18310
تاریخ انتشار: 16 فروردین 1398

مهدی تارتار در حالی که تیمش ۱۰ نفره از استقلال خوزستان قعرنشین عقب بود، توانست با بازیکنان گمنام تیمش به گل تساوی دست یابد.

در شرایطی که به نظر می رسید پارس جنوبی جم در زمین خود موفق به شکست استقلال خوزستان قعرنشین شود، آنها با گلی که در دقایق پایانی نیمه اول دریافت کردند، بازنده راهی رختکن شدند. در نیمه دوم نیز کار با اخراج عماد میرجوان برای این تیم سخت تر شد و آنها ۱۰ نفره باید مقابل قعرنشین جدول که آخرین امیدهایش را برای بقا جستجو می‌کند، به دنبال گل تساوی بودند.

 

 

مهدی تارتار اما با تعویضی جالب توجه در دقایق پایانی متین کریم زاده را وارد زمین کرد تا این بازیکن گمنام گل تساوی را وارد دروازه کند تا این بازیکن نیز به فهرست گلزنان این فصل فوتبال ایران نامش را اضافه کند.

 

ستاره جدید پارس جنوبی که فوتبال خود را از تیم شاهین بوشهر آغاز کرده، یک مدافع چپ تکنیکی است که اکنون با ۱۹ سال و ۹ ماه  توانسته با حضور در این دیدار سخت که با ۱۰ نفره شدن تیمش، شرایط سختی بر تیم مهدی تارتار حکمفرما بود، تیمش را به یک بازگشت بزرگ برساند.

او کشف مهدی پاشازاده در زمان حضورش روی نیمکت شاهین بوشهر است و با نمایش جالب توجه در این تیم توانست نظرها را به خود جلب کند و در نهایت مجوز حضور در تیم لیگ برتری پارس جم را دریافت کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.