گزارش روز:چرا نساجی مازندران لیگ برتری شد؟ بوشهری ها می توانند الگو بگیرند+تصاویر

شناسه خبر: 9610
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1397

نساجی مازنداران تیم محبوب و پر طرفدار قائم شهری پس از بیست و چهار سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشت تا جغرافیای فوتبال در ایران با حضور این تیم و البته نفت مسجد سلیمان گسترده تر شود!

 

به گزارش فوتبال بوشهر تیم قائم شهری که در طول فصل سه سرمربی را تجربه کرد و حتی دچار حاشیه هایی هم گردید اما به لطف حمایت یکپارچه مردم این شهر راهی لیگ برتر شد.معمولا اگر یک تیم در طول فصل با جابجایی سه مربی {پاشازاده،مهابادی و نکونام } کارش خاتمه یابد ،شاید برای سقوط تلاش کند اما در قائم شهر تمام فوتبالی با کلی ستاره در سطح اول فوتبال ایران همدلی و فعل خواستن باعث شد تا مازندران در یک مارتن فوتبال به لیگ برتر سلام کند.

 

کافیست در طول این هفته تصاویر بازی های نساجی را مشاهده کنید به اندازه دو جین آدم مشهور و محبوب این شهر مشاهده میکنید که کنار تیم  شهر خود ایستانده اند و حتی روز آخر همگی راهی ورزشگاه تختی تهران شدند.

 

اولین عکس بهداد سلیمی است قویترین مرد دنیا ،چهره بعدی میثم بائو است که روزگاری ستاره استقلال و شموشک بود،سومین عکس محمد عباس زاده است که عشق و وفاداری به پیزاهن و دیارش را معنا کرد و با رها نمودن علی دایی و سایپا راهی لیگ یک شد تا نشاین دهد همچنان تعصب و نماد یک شهر بودن در فوتبال وجود دارد،در تصویر بعدی محسن بنگر و شجاع خلیل زاده دو بازیکن سابق و فعلی پرسپولیس که برای تشویق تیم شهرشان راهی ورزشگاه شدند،علی قربانی مهاجم بلند بالای آبی ها و دو بازیکن صاحب نام سایپا نیز برای حمایت تمام قد از نساجی به ورزشگاه رفتند تا نساجی لیگ برتری شود و قائم شهری ها مانند دوران حضور برادران دست نشان،پیروز جغتاپور و حسین مسگر ساروی بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردند.

 

و حالا از شمال به جنوب بیایید ،زیاد قرار نیست گشت و گذار کنید. فقط به آرشیو نگاه کنید تا متوجه شوید در بوشهر چه خبر است! برخی البته فقط برخی سنگ اندازی میکنند تا همشهری رقیب رنگ موفقیت نبیند! یکی شروه می خواند و دیگری همه تهمتهای ناروا را در دنیای طبیعی و مجازی رهسپار میکند تا یک بوشهری پیشرفت نکند! فلان داور را به زمین می زنند تا پیشرفت نکند،از دوندگی رییس فوتبال فقط نیش و کنایه میسازند ،موفقیت همشهری را با پول میدانند و در آخر یکدیگر را کوچک میشمارند تا پیشرفت نکنند.برای حضور ستاره های لیگ برتری به ورزشگاه کارت شناسایی می خواهند و شاید اگر پادرمیانی بعضی آدمهای با معرفت نبود کار به جاهای باریک هم میکشید!

 

لازمه پیشرفت اجتماعی یک شهر یا استان یکدلی است و لا غیر،در طول این همه سال برخی تهمت زدند و بوشهری را به عقب راندند،پیشرفت و موفقیت های ورزشی مهدی طارمی،حسین ماهینی و کلی جوان جسور را بزرگ نمیببند تا همچنان خیلی حسرتها باقی بماند.

 

اینکه چرا افرادی مانند صنیعی فر مالک نساجی ،مالک باشگاه بادران و غیره در فوتبال بوشهر هزینه نمیکنند تا بخش خصوصی و در حقیقت فوتبال خصوصی هم جانی بگیرد هم از جمله همان علامت سوالاتی است که در ذهن علاقه مندان به فوتبال نقش بسته ! شاید اندکی تفکر عاقلانه و عادلانه و ترغیب چنین افرادی که در استان بوشهر کم هم نیستند تکانی به فوتبال بدهد! راه دوری نیست و کافیست یکدل کنار یکدیگر باشیم و هوای خودی ها را داشته باشیم و قدر این همه تماشاگر عاشق فوتبال در بوشهر را بدانیم…..

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.